کد خبر: ۷۳۲۳۹۹
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲

جمله جنجالی رونالدو به سرمربی منچستر

کریستیانو رونالدو، ستاره منچستریونایتد، از نیمکت نشینی در دیدار برابر اورتون بسیار ناراحت است.
جمله جنجالی رونالدو به سرمربی منچستر
آفتاب‌‌نیوز :

اوله گونار سولسشر در دیدار هفته هفتم لیگ برتر برابر اورتون تصمیم گرفت که به کریستیانو رونالدو استراحت دهد و این بازیکن کار را از روی نیمکت آغاز کرد. هرچند او در نیمه دوم به زمین آمد اما توانست کار زیادی از پیش ببرد و در نهایت بازی با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

این اقدام سرمربی نروژی ناباوری و اعتراض بسیاری را به دنبال داشت که معتقد بودند حضور رونالدو در زمین می‌توانست شرایط را برای یونایتد به شکل دیگری رقم بزند و به نظر می‌رسد که این بازیکن پرتغالی نیز از نیمکت نشینی چندان راضی نیست.

یکی از منابع نزدیک به باشگاه یونایتد به سان گفت:« رونالدو از این که در این بازی نیمکت نشین بسیار ناامید و ناراحت است. اوله فکر می‌کرد که او پس از دیدار برابر ویارئال خسته است، بنابراین تصمیم گرفت که او را در اوایل نیمه دوم به زمین بازی بفرستد. اما کریستیانو به این مربی گفت که هروقت آماده بازی نباشد به او می‌گوید و می‌خواهد در تمامی بازی‌های برگزار شده در لیگ در زمین حضور پیدا کند. رونالدو همچنین به او گفته که به اینجا آمده تا قهرمان شود و یونایتد باید مهم‌ترین بازیکنانش را در تمامی دیدارها به کار بگیرد.»

بازی مقابل اورتون پس از پیروزی ۱-۲ برابر ویارئال در دومین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان به دست آمد. یونایتد بازی اول مرحله گروهی خود در لیگ قهرمانان را با نتیجه ۱-۲ برابر یانگ بویز واگذار کرده بود و در این بازی نیز در آستانه کسب تساوی ۰-۱ قرار داشت اما رونالدو مانند همیشه نجات بخش تیمش شد و در وقت‌های تلف شده گل پیروزی بخش آنها را در اولدترافورد به ثمر رساند.

این بازیکن در بازی مقابل اورتون در دقیقه ۵۷ به جای ادینسون کاوانی وارد زمین شد و پس از سوت پایان بازی در حالی که با عصبانیت با خودش صحبت می‌کرد وارد تونل شد تا به سوی رختکن برود. انتشار این تصاویر باعث شد تا فشارها و انتقادات از سولسشر بیش از پیش شود و حتی فرگوسن نیز نسبت به استفاده نکردن از این فوق ستاره پرتغالی در ترکیب اصلی واکنش نشان دهد.

منبع: دنیای ورزش تورنتو

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین