کد خبر: ۷۳۲۵۰۹
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷

واکنش سردار اشتری به رفتار خشن مامور گشت ارشاد با خانم جوان: حکم بازداشت داشتیم!

رئیس پلیس کشور درباره فیلم منتشر شده از بازداشت یک خانم گفت: این موضوع توسط بازرسی پلیس در حال بررسی است و نتیجه آن فردا یا پس‌فردا به من اعلام می‌شود البته باید بگویم موضوع بازداشت این خانم ربطی به حجاب نداشت و موضوع دیگری بود و حکمی برای بازداشت وی وجود داشت.
واکنش سردار اشتری به رفتار خشن مامور گشت ارشاد با خانم جوان: حکم بازداشت داشتیم!
آفتاب‌‌نیوز :

سردار حسین اشتری در برنامه تلویزیونی با بیان اینکه حتی حق نداریم با یک متهم برخورد خارج از قانون، مسائل شرعی و اخلاقی انجام دهیم، گفت: در جایی ممکن است اتفاقی روی دهد که متأسفانه سریعاً در فضای مجازی منعکس می‌شود، ما نیز ناراحت می‌شویم و به سرعت بررسی خود را انجام می‌دهیم.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: به طور مثال مدتی قبل همکاران من آقایی را بازداشت کرده و به شکل سختی وی را داخل خودرو می‌بردند، تصور من این بود که شاید این فرد به دلیل سوار شدن بر موتورسیکت بدون استفاده از کلاه ایمنی متوقف شده یا تخلفی داشته است، بعد از پرس‌وجو متوجه شدم، وی سارقی بود که چند دقیقه قبل از بازداشت، کیف خانم را به طرز خشنی درحالیکه این خانم به زمین خورده بود، سرقت کرده و این خانم را به بیمارستان برده بودند همچنین دختر این خانم در محل حضور و حالت نگران‌کننده‌ای داشت اما آن لحظه فیلم‌برداری و عنوان شد که پلیس وی را به دلیل عدم استفاده از کلاه ایمنی حین استفاده از موتورسیکلت بازداشت کرده است. البته ما نیز آنقدر اقتدار داریم که می‌توانیم متهم را به سرعت منتقل کنیم اما نباید تنها به یک عکس و قطعه‌ای از فیلم بسنده کرد.

فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه برخوردها باید با رعایت تمام مسائل و حال مردم باشد، اظهار کرد: با بزه‌کارها که مرتکب جرم شده و باعث رعب و وحشت برای مردم باشند، باید بدون اغماض، با سرعت و قدرت برخورد کنیم.

درباره فیلم منتشر شده از بازداشت یک خانم نیز گفت: این موضوع توسط بازرسی پلیس در حال بررسی است و نتیجه آن فردا یا پس‌فردا به من اعلام می‌شود البته باید بگویم موضوع بازداشت این خانم ربطی به حجاب نداشت و موضوع دیگری بود و حکمی برای بازداشت وی وجود داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین