کد خبر: ۷۳۲۶۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۱
حواشی سفر رییس دولت دهم به دبی ادامه دارد

جدال بر سر حضور احمدی‌نژاد در دبی

عبدالرضا داوری مشاور پیشین احمدی نژاد: «بر اساس مستند موجود و قطعی، احمدی نژاد واکسن فایزر زده است.»
جدال بر سر حضور احمدی‌نژاد در دبی
آفتاب‌‌نیوز :

سفر محمود احمدی‌نژاد به دبی همچنان با حواشی گسترده‌ای همراه است. پس از ادعای بحث برانگیز حضور او در غرفه اسرائیل در اکسپوی دبی امروز واکسن کرونای احمدی‌نژاد جنجال به پا کرده است.

ماجرا از آنجا آغاز شد که کیانوش جهانپور سخنگوی پیشین وزارت بهداشت در توئیتی نوشت: «ویزای امارات احتمالا نیاز به کارت واکسن داره، آقای احمدی نژاد واکسن زدند؟ و اگر جواب مثبت هست از کدوم واکسن استفاده کردند؟»

او افزود: "هزینه سفر ایشان و همراهان از کجا تامین شده؟ خودشون پرداخت کردند یا دوستان و همراهان دنگی پرداخت کردند یا مهمان جای خاصی هستند؟"

عبدالرضا داوری مشاور پیشین احمدی نژاد که در ماه‌های اخیر تبدیل به مخالف جدی او شده است به توئیت جهانپور واکنش نشان داد و نوشت: «بر اساس مستند موجود و قطعی، احمدی نژاد واکسن فایزر زده است.»

اما کانال تلگرام دولت بهار که اخبار احمدی‌نژاد را پوشش می‌دهد این ادعا را رد کرد و نوشت: «ویزای امارات نیاز به کارت واکسن ندارد و برای ورود به این کشور تست کرونا PCR با اعتبار ۷۲ ساعت و برای خروج از آن تست با اعتبار ۹۶ ساعت الزامی است.»

احمدی‌نژاد در بازدیدهای خود از اکسپوی دبی بدون ماسک حضور دارد.

روز گذشته نیز بحث حضور محمود احمدی نژاد در پایون رژیم صهیونیستی در اکسپوی دبی مطرح شد. تصاویری در این رابطه نیز منتشر شد اما نزدیکان احمدی نژاد آن را به شدت تکذیب کردند و این اخبار را به موساد و عوامل اسرائیل مرتبط دانستند.

در همین راستا کیانوش جهانپور در توئیتی علیه احمدی‌نژاد نوشت: «از انکار کامل هولوکاست تا پاویون صهیونیست‌ها در نمایشگاه اکسپو دوبی فقط 4 انگشت فاصله است!»

در پاسخ به این توئیت علی اکبر جوانفکر مشاور احمدی‌نژاد با اشاره به پیشینه پر حاشیه جهانپور در وزارت بهداشت نوشت: «کرونا این واقعیت را آشکار کرد که اندازه ۴ انگشت، فاصله واقعی میان یک دهان گشاد با جمجمه تهی از مغز برخی عناصر بی صلاحیت و بی کفایت است.»

سفر احمدی‌نژاد به دبی حواشی دیگری هم داشته است از جمله تصاویر او با دختران جوان و زنان بازتاب گسترده ای داشته و مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

منبع: فرارو
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
0
1
من شيفته اون چشماي خمارشم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین