کد خبر: ۷۳۲۷۸
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۸۷ - ۰۰:۴۴

تغییرات در کابینه و گزینه های احتمالی جانشینی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در حالی که غلامحسین الهام،بالاخره به ایجاد تغییرات در دو وزارتخانه کشور و امور اقتصادی و دارائی اعتراف کرد،اما بحث تغییر و تحولات در کابینه همچنان از موضوعات داغ رسانه ای است.

بر همین اساس گفته می شود که به دانش جعفری پیشنهاد سفارت سوئیس و به پورمحمدی پیشنهاد سفارت چین داده شده است، که احتمالا با مخالفت این دو مواجه خواهد شد. 

در همین حال با قطعی شدن تغییر مصطفی پورمحمدی وزیر کشور ، برخی چهره های سیاسی به عنوان جایگزین پورمحمدی در وزارت کشور در محافل سیاسی و رسانه ای مطرح شده اند؛ که از محمد جهرمی، وزیر فعلی کار، صادق محصولی مشاور رئیس جمهور، سید محمد حسن ابوترابی نایب رییس مجلس شورای اسلامی ،حیدر مصلحی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و صدر الدین شریعتی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی به عنوان اصلی ترین گزینه های تصدی این سمت یاد می شود. 

همچنین از پرویز داوودی معاون اول رییس جمهور، محمدرضا رحیمی رئیس کل دیوان محاسبات و حسین صمصامی ، رئیس کمیسیون اقتصادی دولت، علی دیوانداری، مدیر عامل بانک ملت و زاهدی وفا، معاون اقتصادی وزیر اقتصاد و دارایی به عنوان گزینه های جایگزینی دانش جعفری، وزیر اقتصاد و دارایی نام برده می شود.
__________________________________________________
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین