کد خبر: ۷۳۲۸۴۶
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۶

گازگرفتگی و تصادف در اصفهان ۳ کشته برجاگذاشت

وقوع دو حادثه گازگرفتگی با منوکسیدکربن در نجف‌آباد و تصادف در بزرگراه شهید خرازی اصفهان روز دوشنبه موجب کشته شدن سه نفر شد.
گازگرفتگی و تصادف در اصفهان ۳ کشته برجاگذاشت
آفتاب‌‌نیوز :

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان دوشنبه شب گفت: ساعت ۲۱ و ۱۷ دقیقه امروز حادثه مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در خیابان منتظری نجف‌آباد به اورژانس پیش بیمارستانی اعلام و یک واحد امدادی به محل اعزام شدند.

غفور راستین افزود: در این حادثه یک مرد ۵۹ ساله و یک خانم ۵۱ ساله جان خود را از دست دادند.

وی علت بروز حادثه را وجود مشکل در بخاری گازسوز دانست.

شهرستان ۳۰۰ هزار نفری نجف‌آباد در ۳۰ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

تصادف در بزرگراه شهید خرازی اصفهان یک کشته داشت

برخورد دو دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ و سمند در بزرگراه شهید خرازی شهر اصفهان بامداد روز دوشنبه موجب کشته شدن یک تَن و مصدومیت یک نفر دیگر شد.

سخنگو و رییس اداره ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: این حادثه ساعت ۳ و ۲۲ دقیقه بامداد امروز به فرماندهی آتش‌نشانی اعلام و نیروهای امدادی ایستگاه شماره یک از خیابان شهید مطهری به محل حادثه اعزام شدند.

سرآتشیار کاوه آهنگران افزود: در این حادثه فرد مصدوم که در خودرو محبوس شده بود توسط نیروهای آتش‌نشانی آزادسازی و خارج شد.

وی بیان کرد: راننده خودرو پژو نیز که آقایی ۲۷ ساله بود در دم جان خود را از دست داده بود که جسد وی به عوامل نیروی انتظامی حاضر در محل تحویل داده شد.

علت حادثه توسط پلیس راهور در دست بررسی است.

بزرگراه شهید خرازی در حلقه سوم ترافیکی شهر اصفهان قرار دارد.

حلقه سوم ترافیکی اصفهان به عنوان بیرونی‌ترین مسیر حرکت وسایط نقلیه نسبت به مرکز شهر در شمال، شرق و غرب شهر به طول ۴۰ کیلومتر به صورت حلقه ای احداث شد و در طول مسیر آن ۱۳ بزرگراه درون شهری و ۲۰ تقاطع غیرهمسطح وجود دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین