کد خبر: ۷۳۳۰۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴
اولین اظهار نظر رسمی درباره الف_ الف معروف تیم ملی

جزئیات تازه از جادوگر تیم ملی فوتبال/ امیر اسکندری کیست؟

بحث استخدام و حضور جادوگر در تیم ملی فوتبال این روزها حسابی سر و صدا کرده است.
جزئیات تازه از جادوگر تیم ملی فوتبال/ امیر اسکندری کیست؟
آفتاب‌‌نیوز :

این روز‌ها بحث جادو جنبل در فوتبال ایران دوباره روی بورس افتاده است. سال‌ها سال قبل و زمانی از این می‌گفتند که یک سری از تیم‌ها جادوگر دارند و به واسطه نیرو‌های غیر طبیعی در لیگ فوتبال ایران نتیجه می‌گیرند. البته این فقط مختص به فوتبال نبود و شایعه شده بود که در خیلی از رشته‌های غیر فوتبالی هم یک نفر هست که برای شان جادو و جنبل می‌کند. سال‌ها از آن روز‌ها می‌گذرد و این بار سر و کله این شایعات پیرامون تیم ملی فوتبال ایران وجود دارد. شایعه شده که فدراسیون فوتبال با یک نفر که علم این کار را دارد در ارتباط است. حتی بار‌ها در این باره از شهاب الدین عزیزی خادم سوال کرده اند که نمونه اش دوشنبه شب و در برنامه فوتبال برتر بود، آنجا که او گفت: «قدم و دعای هر کسی برای ما موثر باشد از او کمک می‌گیریم.» به بهانه ورق خوردن تاریخ گفت و گویی انجام دادیم را منوچهر صالحی. مدیرعامل سابق باشگاه سایپا که در زمان خودش هم از این شایعات زیاد شنیده می‌شد.

*آقای صالحی سال‌ها سال قبل و زمانی که شما مدیرعامل سایپا بودید شایعات زیادی درباره استفاده از رمال و جادوگر شنیده می‌شد. حالا انگار تاریخ دوباره ورق خورده است و این بار این شایعات درباره عزیزی خادم و فدراسیون فوتبال به گوش می‌رسد.

آقای عزیزی خادم از دوستان خوب من هستند و بنده اصلا تمایلی ندارم تا در این باره حرف بزنم.

*اما یادم هست که شما یک بار مفصل در این باره حرف زده بودید.

ببینید؛ من یک سوال بپرسم. مگر این اتفاق دارد به فوتبال ما ضرر می‌زند؟ یک نفر از ابزار و تکنولوژی خاصی که دارد استفاده می‌کند و مردم را خوشحال می‌کند. کجای این کار ایراد دارد؟ آیا غیر از خوشی برای مردم ما به همراه دارد؟

*یعنی شما وجود چنین شخصی را تایید می‌کنید؟

در مملکت ما یک سری‌ها هستند که خرده اطلاعات دارند. ما مدام داریم با همین خرده اطلاعات بازی می‌کنیم. من نمی‌دانم جادوگر و رمال چیست و نمی‌خواهم وارد این قضیه شوم، اما یک نکته ای، مگر ما مسلمانان ماه مبارک رمضان را نداریم؟ مگر در این ماه مبارک برای یکدیگر دعا نمی‌کنیم؟ در شب احیا چه اتفاقی می‌افتد؟ آیا حاصل این دعا غیر از رسیدن به سلامتی است؟ در قرآن ما سوره‌های مختلفی داریم. ما آیت الکرسی می‌خوانیم و از خانه خارج می‌شویم. انتهای همه این‌ها شادی مردم است.

*این‌ها تفاوتی با یکدیگر ندارند؟

ببینید؛ شما می‌روی خانه مادربزرگت. می‌گویی مادربزرگ برایم دعا کن در کنکور قبول شوم. مادربزرگ برایم دعا کن گواهینامه رانندگی ام را بگیرم. بار‌ها به هم نمی‌گوییم التماس دعا؟ مادر‌ها و پدر‌های شما، برای تان دعا نمی‌کنند؟ این دعا کردن‌ها باعث می‌شود نیرو‌های عالم برای آن دعایی که کرده اید بسیج شوند. حالا این کجایش ایراد دارد؟ شما سوره یس را نمی‌خوانید؟ این‌ها همه در راه سلاکتی است.

*قبول ندارید که بحث فدراسیون از این ماجرا‌ها جداست؟ یعنی پدر و مادربزرگ و ...

این‌ها را نباید با هم قاطی کنید. از خود شما سوال می‌کنم. صبح که از منزل خارج می‌شوید نمی‌گویید " بسم الله الرحمان الرحیم؟ "این‌ها نیرو‌های کائنات است و دعا هم جزیی از آن. ما دوست داریم پرسپولیس مان نتیجه بگیرد، دوست داریم سپاهان مان نتیجه بگیرد. دل مان می‌خواهد ذوب آهن و سایر تیم‌های مان به موفقیت برسند.

به هر طریقی؟

نه دیگر؛ نشد! مگر می‌شود شما دعا کنید و راننده نباشید، اما پشت فرمان بنشینید؟ رانندگی اصول خودش را دارد. همه چیز باید مثل یک مجموعه در کنار هم باشند. نمی‌شود شما چاقو دستت بگیری و بگویی دعا کرده ام بروم و یک نفر را بکشم! در تیم ملی هم همین است. باید برنامه‌ها مرتب و منظم باشد. کادر فنی خوبی در خدمت تیم باشد. بازیکنان خوبی در اختیار داشته باشیم. من خودم هم برای تیم ملی دعا کرده ام. شما هم دعا کرده اید. در بازی ایران واسترالیا میلیون‌ها ایرانی برای موفقیت تیم دعا کردند. نتیجه اش چه شد؟ الان این مملکت نیاز به شادی دارد. اجازه بدهیم هر کسی هر کاری از دستش بر می‌آید انجام بدهد.

اما در خیلی از رسانه‌ها از شخصی به نام امیر اسکندری نام می‌برند که شایعه شده ارتباط زیادی با جادو و جنبل دارد.

ایشان را بار‌ها و بار‌ها دیده ام. ایشان نه جادوگر است نه رمال. ایشان نیرویی دارد که خیلی‌ها مثل من و شما نداریم. یک سری از آدم‌ها نظر کرده هستند. ممکن است مادربزرگ شما دعا کند و این دعا مستحاب شود، اما دعای شما نه. این‌ها نظر کرده هستند. به نظر من یک نفر مثل امیر اسکندی ادبیاتی دارد که بهتر با خدا حرف می‌زند. از قول من بنویسید که صالحی گفت: «او بهتر با خدایش حرف می‌زند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
India
|
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
1
7
سیرک
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین