کد خبر: ۷۳۳۳۰۰
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۹

بهترین راه کار برای حل مشکلات کشور از زبان علم الهدی

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: نیروهای انقلابی و جهادی شیفتگان خدمت هستند، نه تشنگان قدرت. از این روی استفاده از نیروهای جهادی و بسیجی بهترین راه کار برای حل مشکلات کشور است.
بهترین راه کار برای حل مشکلات کشور از زبان علم الهدی
آفتاب‌‌نیوز :

سید احمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در آیین تجلیل از جهادگران سلامت در قرارگاه شهید سلیمانی(مبارزه با ویروس کرونا) اظهار داشت: در دوران کشور تجربه‌ای بزرگ برای جهادگران و مسئولان ما به وجود آمد.

وی ضمن تقدیر از تمام اقدامات کادر درمانی و بسیج جامعه پزشکی در جهت مقابله با ویروس کرونا، افزود: آنجایی که جهادگران تنها برای خدا کار کردند، دیدیم که چه برکات به دست آمد، از طرف دیگر جهادگران ما مراقب باشند که شیطان وارد اخلاص آنها نشود و آن نیات خالص که تنها فعالیت در جهت رضای خداست با مسائل دیگر قاطی نشود.

علم الهدی خاطرنشان کرد: امروز کشور با اقدامات روتین اداره نمی‌شود و تنها باید با اقدامات جهادی امورات و مشکلات را حل کنیم. از طرف دیگر همانطور که مقام معظم رهبری(مدظله) به جوانگرایی تاکید دارند، مسئولان ما نیز باید از نیروهای جوان و جهادی استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه نیروهای جهادی و بسیجی شاید اندازه ده نیروی معمولی کارایی داشته باشد، گفت: نیروهای انقلابی و جهادی شیفتگان خدمت هستند نه تشنگان قدرت از این رو استفاده از این نیروهای جهادی و بسیجی بهترین راه کار برای حل مشکلات کشور است.

وی افزود: بحران کرونا تنها بحرانی نبود که سردار نظری با آن مواجه شد و وی در چندین بحران مانند بحران اقتصادی استان ورود موفقی داشتند و به بهترین شکل بر آن بحران‌ها فائق آمدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین