"یوکو" اخیرا برای تبلیغ و معرفی برنامه جدید خود به نام "پیروزی مرکب" تحت فشار و انتقاد قرار گرفته است.
به گزارش بی بی سی، برنامه کپی شده چینی از روی "بازی مرکب" نیز شامل "بازیهای کودکانه از سوی بزرگسالان " است. حتی پوسترهای این برنامه نیز بسیار شبیه به پوستر سریال کرهای بازی مرکب طراحی شده است.
کاربران سیستم پخش آنلاین یوکو، از کپی بودن برنامه انتقاد کردند و اصل نبودن ساختار آن را "بی شرمانه" خواندند.
"یوکو" غول پخش آنلاین چینی از تبلیغ و معرفی این برنامه عذرخواهی کرد و افزود: این پوستر تنها یک "پیش نویس" بوده است.
این سیستم پخش آنلاین چین با انتشار پوستر متفاوتی برای برنامه "پیروزی مرکب" در "وایبو" نوشت: در یک اشتباه اولین پیش نویس برنامه پیروزی مرکب که قبلا فیلمبرداری شده بود در بخش معرفی و فعالیت های تبلیغاتی یک نمایشگاه تجاری به نمایش درآمد".
وایبو جایگزین فیس بوک و توییتر در چین است.
این توضیح کاربران رسانههای اجتماعی چین را قانع نکرده است.