کد خبر: ۷۳۳۵۰۰
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱

جزئیات ۳ پرونده‌ تبرکشی در گلستان

گرگان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان جزئیات رسیدگی به پرونده های معروف به تبرکشی را تشریح کرد.
جزئیات ۳ پرونده‌ تبرکشی در گلستان
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی پیش از ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران در تشریح پرونده های تبرکشی در گرگان اظهارکرد: تحقیقات پرونده نخست تبرکشی که در یکی از روستاهای گرگان روی داد، در همان ماه اول تکمیل شد اما با توجه به شدت آسیب که طول درمان داشت و با توجه به اینکه نتیجه نهایی پزشکی قانونی در صدور حکم تاثیرگذار است، منتظر طی طول درمان مصدوم حادثه هستیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان افزود: با اعلام نظر نهایی پزشکی قانونی بلافاصله کیفرخواست صادر و برای رسیدگی به دادگاه ارسال می شود.

وی افزود: در پرونده ضرب و جرح در کمربندی گرگان هم شاکی خصوصی رضایت داده است اما پرونده از جنبه عمومی جرم کیفرخواست صادر و به دادگاه فرستاده شد که رای دادگاه بدوی صادر شده و علاوه بر اشد مجازات، مجازات تکمیلی هم برای متهم در نظر گرفته شده و پس از قطعی شدن رای، جزئیات حکم صادر شده را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

سیدحسینی درباره پرونده چاقوکشی چهارراره میدان گرگان هم گفت: برای اینکه سرعت رسیدگی بیشتر شود پرونده در سه بخش جداگانه بررسی شد که در دو بخش مربوط به قتل و محاربه کیفرخواست صادر و به دادگاه انقلاب و دادگاه کیفری یک فرستاده شد و در بخش مربوط به مصدومان این حادثه هم پس از طی طول درمان مصدومان و اعلام نظر نهایی پزشکی قانونی، کیفرخواست صادر و به دادگاه فرستاده خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین