کد خبر: ۷۳۳۵۷
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۸۷ - ۲۱:۰۸

مجموعه‌ فيلم‌هاي كوتاه «نیویورک، دوستت دارم» ساخته می‌شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «اورلاندو بلوم»، «شیا لابوف»، «ایتان هاوک» و «‌جولی كریستی»‌ از بازیگرانی هستند که در فیلم ۱۲ قسمتی «نیویورک، دوستت دارم» حضور دارند.

این پروژه‌ی سینمایی همانند مجموعه قبلی كه دربار‌ه‌ی شهر پاریس توسط چند سینماگر مطرح به تولید رسید، در قالب یك كار بلند شامل ۱۲ فیلم كوتاه به روی پرده خواهد رفت.

بنا به گزارش انترتینمنت ویکلی، سینماگرانی چون «‌برت رتنر»، «ناتالی پورتمن»، «اسكارلت جوهانسون»، «‌فاتح آكین»‌ و «الن هیوز» كارگردانی این مجموعه را برعهده خواهند داشت.

«شكار كاپور» كارگردان فیلم «الیزابت: عصر طلایی» كارگردانی یكی از اپیزود‌های مجموعه «نیویورک، دوستت دارم» با حضور «لابوف» و «کریستی» را پس از مرگ «آنتونی مینگلا»، نویسنده‌ی این اپیزود، را برعهده گرفته است. «مینگلا» آثاری چون «بیمار انگلیسی» و «كوهستان سرد» را کارگردانی کرده بود.

این اپیزود درباره‌ی زنی‌ست که به هتلی وارد می‌شود که به طرز عجیبی بین چند دنیا قرار گرفته است. او پس از ملاقات با مردی جوان و با کمک او، سعی می‌کند به بررسی موقعیت عجیبشان بپردازد. این اپیزود تا حدودی به یکی از فیلم‌های «مینگلا» به‌نام Truly Madly Deeply شباهت دارد.

از دیگران بازیگران مطرح این فیلم می‌توان به «جیمز کان»، «کریس کوپر» و «رابین رایت‌ پن» اشاره کرد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین