کد خبر: ۷۳۳۷۴۹
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵

بارسلونا جان ندارد/ رئال مادرید، برنده اولین ال‌کلاسیکوی عصر جدید

تیم فوتبال رئال‌مادرید با برتری خارج از خانه دو بر یک مقابل بارسلونا، فاتح ال‌کلاسیکو شد و به صدر جدول رده‌بندی لالیگا رسید.
بارسلونا جان ندارد/ رئال مادرید، برنده اولین ال‌کلاسیکوی عصر جدید
آفتاب‌‌نیوز :

عصر امروز (یکشنبه) در حساسترین دیدار هفته دهم لیگ فوتبال باشگاه‌های اسپانیا، بارسلونا در ورشگاه «نیوکمپ» میزبان رقیب سنتی خود یعنی رئال‌مادرید بود که این نبرد حساس با برتری دو بر یک مادریدی‌ها همراه شد.

بازی در حالی آغاز شد که بارسلونا روزهای سختی را پس از جدایی «لیونل مسی» سپری می‌کند و با سرمربیگری «رونالد کومان» شرایط با ثباتی ندارد. رئال‌مادرید نیز با هدایت «کارلو آنجلوتی» خود را یک مدعی جدی قهرمانی نشان داده است.

حساسیت بازی موجب شد تا در دقایق ابتدایی، اشتباهات زیادی از بازیکنان در میانه میدان صورت بگیرد.

رئال در این دیدار به حرکات سرعتی «وینیسیوس» از جناح چپ دل بسته بود و این مهاجم جوان برزیلی بارها مدافعان بارسلونا با مشکل مواجه کرد.

بارسلونا هم سعی داشت با پاس‌های متعدد و استفاده از توان «انسو فاتی» و «ممفیس دپای» به دروازه میهمان نزدیک شود.

در دقیقه ۲۵ حرکت عالی دپای موجب شد تا توپ به «سرجینو دِست» برسد اما این بازیکن آمریکایی با بی‌دقتی این بخت طلایی را از دست داد.

در دقیقه ۳۱ و برخلاف روند بازی، بازیکنان رئال‌مادرید در ضد حمله‌ای سریع توپ را به «داوید آلابا» رساندند و مدافع پیش‌تاخته کهکشانی‌ها با شوتی تماشایی توپ را به تور دروازه بارسلونا دوخت و گل اول بازی را ثبت کرد.

در ابتدای نیمه دوم، «کوتینو»‌به جای «مینگوئزا» وارد میدان شد تا بارسلونا با روشی هجومی به کار ادامه دهد.

هرچند میزبان سعی داشت جبران مافات کند اما توان چندانی برای عبور از خط دفاعی رئال را نداشت و از طرق مقابل، مادریدی‌ها در ضد حملات بسیار خطرناک بودند.

بارسلونا به هیچ عنوان برنامه و توانی برای رسیدن به موفقیت نداشت و در دقیقه ۹۳ و در ضد حمله‌ای دیگر، «لوکاس واسکز» گل دوم رئال را به ارمغان آورد و برتری تیمش را قطعی کرد.

در دقیقه ۹۶ «سرخیو آگوئرو» آرژانتینی که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمده بود یکی از گل‌های خورده بارسلونا را جبران کرد اما این گل هم مانعی برای شکست میزبان نبود.

این چهارمین برتری متوالی کهکشانی‌ها در ال‌کلاسیکو بود تا رئال با ۲۰ امتیاز صدرنشین شود و بارسلونا هم ۱۵ امتیازی باقی ماند.

ترکیب بارسلونا

ترشتگن، جرارد پیکه، سرجینو دِست، سرجیو بوسکتس، ممفیس دپای، آنسو فاتی(سرخیو آگوئرو)، جوردی آلبا، فرانکی دی‌یونگ(سرخیو روبرتو)، اسکار مینگوئزا(کوتینیو)، اریک گارسیا و گاوی(لوک دی‌یانگ)

ترکیب رئال

تیبو کورتوآ، میلیتائو، داوید آلابا، تونی کروس، کریم بنزما، لوکا مودریچ، کاسمیرو، لوکاس واسکز، وینیسیوس(آسنسیو)، رودریگو(والورده) و فرلان مندی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین