کد خبر: ۷۳۳۷۶۸
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۰

تحقیر شیاطین سرخ به‌دست صلاح و لیورپول در تئاتر رویاها

تیم فوتبال منچستریونایتد در دیداری خانگی در لیگ برتر انگلیس برابر لیورپول متحمل شکستی سنگین شد.
تحقیر شیاطین سرخ به‌دست صلاح و لیورپول در تئاتر رویاها
آفتاب‌‌نیوز :

در حساس‌ترین دیدار هفته نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، تیم فوتبال منچستریونایتد امروز(یکشنبه) از ساعت ۱۹ در ورزشگاه اولتدرافورد به مصاف رقیب دیرینه خود یعنی لیورپول رفت که این جدال حساس با نتیجه ۵ بر صفر به سود قرمزهای آنفیلد خاتمه یافت.

لیورپول در شرایطی پای به این دیدار گذاشت که در ۱۳ بازی اخیر خود در لیگ جزیره نباخته بود و از طرفی با ۱۸ امتیاز در رده سوم جدول قرار داشت.

شیاطین سرخ که با اوله‌گانر سولسشر روزهای پرنوسانی را سپری می‌کنند تا پیش از این بازی با ۱۴ امتیاز در رده ششم جدول قرار داشتند.

با این حال هر دو تیم در شرایطی پای به این دیدار گذاشتند که توانسته بودند در هفته فبل در لیگ قهرمانان اروپا به برتری برسند.

شیاطین سرخ با نتیجه ۳ بر دو آتالانتا را از پیش رو برداشته بودند و لیورپول هم با نتیجه ۳ بر دو اتلتیکو مادرید را شکست داده بود تا با روحیه خوبی پای به این دیدار بگذارند.

با این حال، شیاطین سرخ خیلی زود در این بازی غافلگیر شدند و در دقیقه ۵ دروازه‌شان را باز شده دیدند. نبی کیتا در این دقیقه توانست دروازه دخیا را باز کند. این گل شروع کار برای شاگردان یورگن کلوپ بود و آنها در دقیقه ۱۲ توسط دیه‌گو ژوتا مهاجم پرتغالی برای بار دوم به گل رسیدند.

منچستر یونایتد در شرایطی که برای جبران نتیجه تلاش می‌کرد در دقیقه ۳۸ برای بار سوم دروازه‌اش را باز شده دید. محمد صلاح زننده گل سوم قرمزهای آنفیلد بود. در واپسین دقایق نیمه نخست بار دیگر این صلاح بود که دروازه منچستر را برای باز چهارم باز کرد تا نیمه اول با این نتیجه به پایان برسد.

این روند در نیمه دوم هم ادامه داشت و محمد صلاح بار دیگر در دقیقه ۵۰ گلزنی کرد. داور در دقیقه ۶۵ بازیکن منچستر را از زمین اخراج کرد تا بحران منچستر دوچندان شود.

این جدال در نهایت با برتری ۵ بر صفر به سود لیورپول به پایان رسید.

با این نتیجه لیورپول ۲۱ امتیازی شد و به رتبه دوم جدول رسید. منچستر یونایتد یک رده سقوط کرد و در رده هفتم جدول جای گرفت.

ترکیب منچستریونایتد:

داوید دخیا، آرون فن بیساکا، ویکتور لیندلوف، هری مگوایر، لوک شاو، اسکات مک‌تامینای، فرد، میسون گرینوود، برونو فرناندز، مارکوس رشفورد و کریستیانو رونالدو

ترکیب لیورپول:آلیسون بکر، اندرو رابرتسون، ویرجیل فن دایک، ابراهیما کوناته، ترنت الکساندر آرنولد، نبی کیتا، جردن هندرسون، جیمز میلنر، روبرتو فیرمینو، دیگو ژوتا و محمد صلاح.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین