کد خبر: ۷۳۳۷۸۰
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۱
بوندسلیگا آلمان؛

فرار لحظه آخری اشتوتگارت از شکست برابر یونیون برلین

یونیون برلین یکی از تیم های کاملا معمولی بوندسلیگا یک درحالی یکشنبه شب که با برتری برابر اشتوتگارت فاصله چندانی نداشت با گلی که در وقت های تلف شده به ثمر رسید پیروزی را با تساوی عوض کرد.
فرار لحظه آخری اشتوتگارت از شکست برابر یونیون برلین
آفتاب‌‌نیوز :

این چهارمین تساوی برلینی ها در این فصل بود و آنان با کسب یک امتیاز آن ۱۶ امتیازی شده، همچنان در رده پنجم جدول این رقابت ها باقی ماندند.

اشتوتگارت نیز با قبول تساوی دیر هنگام این دیدار ۱۰ امتیازی شد و جایگاه سیزدهم را برای خود حفظ کرد.

در این دیدار که از هفته نهم بوندسلیگا و به میزبانی اشتوتگارت در ورزشگاه «مرسدس بنز آرنا» برگزار و با تساوی یک بریک تمام شد، «تائو اونیی» در دقیقه ۳۱ برای یونیون برلین گلزنی کرد و گل تساوی بخش اشتوتگارت را «وحید فقیر» جوان مستعد افغانستانی در دقیقه ۳+۹۰ به ثمر رساند و همه چیز را برابر کرد.

«آتاکان کارازور» مدافع میانی اشتوتگارت در یکی از تاثیر گذارترین تصمیم های داور در دقیقه ۵۷ با کارت زرد دوم داور جریمه و با مواجه شدن با کارت قرمز تیمش را ۱۰ نفره کرد.

نهمین هفته رقابت های بوندسلیگا جمعه ۳۰ مهرماه با دیدار تیم های ماینتس و آگزبورگ آغاز شد و امشب با دیدار تیم های بوخوم و فرانکفورت که از دقایقی دیگر آغاز می شود به پایان می رسد.

بایرن مونیخ در حساس ترین دیدار این هفته که روز گذشته برگزار شد، هوفنهایم را با نتیجه قابل توجه چهار بر صفر شکست داد و با ۲۲ امتیازی شدن همچنان در صدر جدول رده بندی این رقابت ها باقی ماند.

دورتموند نزدیک ترین تعقیب کننده باوارایی ها نیز شب گذشته آرمینا بیله‌فلد را با نتیجه ۳ بریک شکست داد و با ۲۱ امتیاز در نزدیک ترین فاصله با بایرن قرار گرفت.

پس از تیم های بایرن مونیخ و دورتموند که عناوین اول و دوم جدول را در تصاحب خود دارند، فرایبورگ با ۱۹ امتیاز در جایگاه سوم ایستاده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین