کد خبر: ۷۳۳۸۹۵
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
از شایعه قتل تا اوردوز،

ماجرای قتل و کشف جسد ریحانه پارسا!

از صبح امروز اخباری مبنی بر قتل ریحانه پارسا در فضای مجازی منتشر شده اما هنوز هیچ منبع رسمی آن را تایید نکرده است. همزمان، برخی منابع غیررسمی نیز از احتمال خودکشی یا اوردوز او خبر داده‌اند اما هنوز هیچ منبع رسمی و موثقی این اخبار را تأیید یا رد نکرده است.
ماجرای قتل و کشف جسد ریحانه پارسا!
آفتاب‌‌نیوز :

شب گذشته ریحانه پارسا حین یک لایو اینستاگرامی، در حالی ناپدید می‌شود که از مرگ، سخنان نامفهومی را با مخاطبان خود در میان می‌گذاشته، همین مساله شایعه مرگ یا خودکشی او را در فضای مجازی ترند کرد. پشت پرده "انتشار خبر مرگ یا خودکشی ریحانه پارسا" مشخص است. داغ کردن صفحات مجازی این افراد و کشاندن برخی از این مخاطبان به سایت‌های قمار و شرط بندی.

شبکه قمار ساکن ترکیه، در چند سال گذشته بارها از این تاکتیک استفاده کرده است.

شایعه سازان برای آنکه به خبر خود رسمیت بدهند، آن را به بی بی سی فارسی نسبت دادند که با واکنش خبرنگاران این شبکه روبه رو شد. خبرنگاران وابسته به بی بی سی در توییتر خبر خودکشی ریحانه پارسا را تکذیب کردند.

شایعه درباره ریحانه پارسا این‌گونه شروع شد که: "شنیده‌ها حاکی از آن است صبح امروز ریحانه پارسا در ترکیه به قتل رسید. همزمان برخی از اخبار از خودکشی ریحانه پارسا یا اوردوز او خبر می‌دهد!"

ماجرای قتل و کشف جسد ریحانه پارسا!

آن چیزی که به این شایعه دامن زد آخرین استوری ریحانه پارسا بود. ریحانه پارسا در آخرین استوری اینستاگرامی خود لیست کار‌هایی را که باید پیش از مرگ انجام دهد را منتشر کرد. این استوری تعجب بسیاری از مخاطبانش را در پی داشت و این در حالی است که به گفته دوستان و کاربرانش در کلاب هاوس او شب گذشته لایوی نامفهوم در اینستاگرام گذاشته است و در حالی که قرص سفید رنگی را با مشروبات الکلی می‌خورد، حرف‌های نامفهومی به زبان می‌آورد. این رفتار ریحانه پارسا شایعه مرگ او را تقویت کرد.

در چند سال گذشته شایعه سازان و افراد عضو شبکه‌های قمار هر از گاهی با انتشار چنین خبرهای غیر واقعی، به دنبال سوءاستفاده و به اصلاح داغ کردن فضا برای کشاندن مخاطب به سایت های خود بودند.

از صبح امروز رسانه‌های زرد مانور رسانه‌ای گسترده‌ای با موضوع مرگ و خودکشی ریحانه پارسا به راه انداخته‌اند. این در حالی ست که رسانه‌های رسمی ترکیه تاکنون هیچ خبری مبنی بر مرگ ریحانه پارسا منتشر نکرده‌اند.

ریحانه پارسا متولد ١ اسفند ۱۳۷۷ است و نخستین فعالیت حرفه‌ای خود را با نقش‌آفرینی در مجموعه پدر (۱۳۹۷) آغاز کرد.

او پس از ایفای نقش در فیلم سینمایی «گشت ارشاد ۳» از ایران رفت و پس از آن به انتشار تصاویر و ویدئوهای جنجالی در فضای مجازی پرداخت.

منبع: فرارو
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
2
12
یکی از تربیت شدگان...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
1
5
شایعات زیاده برای استفاده از قمار در ترکیه و شلوغ کردن سایت های خود بارها هم ترکیه این کار را انجام داده است با بی بی سی کسانی که قبلا از اینا دیدن باور ندارند کشاندن مردم سوی سایت های قمار مثل پویان مختاری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
1
8
همش برا جذب فالووره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
1
5
این واقعیت خودش رو نشون داد.خیلی ها الان در ایران و همین صدا و سیما هستن بدتر از این اما پنهان برای نان خوری به نرخ روز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
0
17
حالا مثلاً اگه مرده باشه چه اتفاقى ميفته ؟ چه فاجعه اى رخ ميده ؟ ...
کرمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
1
9
بره .....نبودش بیشتر از بودش فایده داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
0
10
اینهمه کرونا گرفتن و فوت کردند چه اتفاقی افتاد مسئولین کار خودشون را میکنند مردم هم مشکلات خودشان را دارند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین