کد خبر: ۷۳۳۹۳۲
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۷

تراکتور با نفت گرم شد/ بردی فراتر از ۳ امتیاز

تیم تراکتور در حالی برابر نفت آبادان به بردی شیرین و حیاتی دست یافت که دقایق این بازی برای هواداران این تیم به کندی سپری می‌شد.
تراکتور با نفت گرم شد/ بردی فراتر از ۳ امتیاز
آفتاب‌‌نیوز :

در هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتور در تبریز میزبان تیم صنعت نفت آبادان بود که این بازی در پایان با برتری سه بر صفر تیم تراکتور به اتمام رسید.

گل زودهنگام این دیدار در دقیقه ۸ توسط پیمان بابایی با اشتباه مدافع تیم مهمان و ضربه دقیق مهاجم فرصت طلب تراکتور به دست آمد. پاس اکبر ایمانی با اشتباه مدافع نفت، به پیمان بابایی رسیده و وی با یک ضربه دقیق توپ را وارد دروازه تیم مهمان کرد.

نیمه نخست برتری نسبی با تیم تراکتور بود و در نهایت نیمه اول با هم یک گل به سود تیم میزبان به اتمام رسید.

اما نیمه دوم حکایت متفاوتی داشت، مصدمیت زودهنگام عباس‌زاده از زهر خط حمله سیرخپوشان تبریزی کاست. با این وجود در دقیقه ۶۵ شوت سلامی به تیر دروازه برخورد کرد.

در ۲۰ دقیقه پایانی نفت آبادان فشار بی اماانی روی دروازه تراکتور وارد و حتی موقعیت‌های خوبی برای گشودن دروازه این تیم داشت که تراکتوری‌ها از خوش شانسی گلی دریافت نکردند.

در دقیقه ۸۶ باز هم خط دفاعی تیم مهمان مرتکب اشتباه شده و پیمان بابانی مهاجم گل دوم تیم میزبان را به ثمر رسانده و پیروزی تیمش را تضمین کرد.

در دقایق تلف شده سامان نریمان جهان گل سوم تیم تراکتور را به ثمر رساند.

تیم تراکتور با این نتیجه اولین برد خود در فصل جدید لیگ برتر فوتبال کشور به دست آورده و از بحران شکست سنگین هفته نخست خارج شد.

بازی فصل گذشته دو تیم در تبریز با تساوی یک بر یک به اتمام رسیده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین