کد خبر: ۷۳۴۱۹۲
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸
تبلیغات

پنل پیامک در شرکت‌ها و کارخانجات چه کاربردی دارد؟

پنل‌های ارسال پیامک کوتاه معمولا قابلیت ارسال پیامک‌ها انبوه و منطقه‌ای را دارند، اما با ابزار و امکانات پنل‌های جدید و پیشرفته قابل مقایسه نیستند. ویژگی‌های بهترین پنل اس ام اس برای کارخانه‌ها و شرکت‌ها به شرح زیر است:
پنل پیامک در شرکت‌ها و کارخانجات چه کاربردی دارد؟
آفتاب‌‌نیوز :

ارسال پیامک دیگر فقط راهی برای برقراری ارتباط با دیگران نیست. شاید سال‌ها پیش از پیامک فقط برای گفتگو‌های مکاتبه‌ای در قالب پیام‌های کوتاه استفاده می‌شد. اما این روز‌ها از پیام کوتاه برای برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی و بازاریابی، ارتباط با مشتریان یا CRM، اطلاع‌رسانی‌های مهم خبری، ارسال مطالب آموزشی و اطلاع‌رسانی‌های درون‌سازمانی استفاده می‌شود و تقریبا به‌عنوان یکی از پرطرفدارترین ابزار‌ها شناخته می‌شود. در ادامه این مقاله قصد داریم درباره کاربرد پنل پیامک در شرکت‌ها و کارخانجات صحبت کنیم. لطفا همراه ما باشید تا با یکی از به‌صرفه‌ترین و سریع‌ترین ابزار‌های تبلیغاتی و ارتباطی آشنا شوید.

پنل پیامکی کارخانه‌ها، پلی برای ارتباط با همکاران و مشتریان

کارخانه‌ها و واحد‌های تجاری بزرگ و کوچک و همچنین شرکت‌های مختلف که در حوزه‌های متنوعی فعالیت می‌کنند بیاد سریع‌ترین راه ارتباطی با مشتریان و همکاران خود را انتخاب کنند. در سال‌های بسیار دور استفاده از تلفن و فکس نسبت به سایر روش‌ها رواج بیشتری داشت، اما با افزایش استفاده از اینترنت روش‌های جدید بسیاری مانند پیامک و ایمیل جایگزین شد. ارسال پیامک در تعداد بسیار بالا از طریق پنل sms انجام می‌شود و به همین دلیل می‌توان در مدت زمانی کوتاه، موارد متعددی را برای عده بسیاری فرستاد.

در کارخانه‌ها و شرکت‌ها نیز واحد‌های مختلفی مانند روابط عمومی، بازاریابی، پشتیبانی و امور پرسنلی با استفاده از پنل پیام کوتاه می‌توانند ارتباط مداوم و اثرگذاری با مشتریان، پرسنل و مخاطبین خود داشته باشند. صرفه جویی در وقت و هزینه یکی از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از پنل پیامکی در شرکت‌ها و کارخانجات به شمار می‌رود. دلیل این موضوع هم تعداد بالای مخاطبین است که تقریبا اطلاع‌رسانی یا برقراری ارتباط با آن‌ها به ساعت‌ها یا حتی روز‌ها زمان نیاز دارد.

پنل اس ام اس برای شرکت‌ها و کارخانه‌ها چه ویژگی‌هایی دارد؟

کارخانه‌ها و شرکت‌های بسیاری در یک فضای رقابتی قرار دارند و باید از تجهیزات و ابزار‌های پیشرفته و به‌روز برای ارائه خدمات و اطلاع‌رسانی به مشتریان و مخاطبین خود استفاده کنند. همچنین باید به میزان قابل توجهی استفاده از ابزار‌های مستهلک، هزینه‌های نیروی کار و اتلاف انرژی را به حداقل برسانند. با توجه به این توضیحات اگر قصد استفاده از پنل اس ام اس برای ارتباط با مشتریان و پرسنل را داشته باشند باید اقدام به خرید یک پنل اس ام اس جدید با امکانات بهینه و به‌روز کنند.

پنل‌های ارسال پیامک کوتاه معمولا قابلیت ارسال پیامک‌ها انبوه و منطقه‌ای را دارند، اما با ابزار و امکانات پنل‌های جدید و پیشرفته قابل مقایسه نیستند. ویژگی‌های بهترین پنل اس ام اس برای کارخانه‌ها و شرکت‌ها به شرح زیر است:

  • قابلیت اتصال به افزونه‌های مختلف وردپرس و ووکامرس
  • امکان ارسال پیامک به بلک لیست
  • قابلیت ساخت لیست‌های متعدد براساس سن، جنسیت و حتی شهر محل سکونت
  • در اختیار داشتن بانک شماره تلفن همراه اول و ایرانسل
  • اتصال به وب سرویس و سرعت عمل بسیار سریع و دقیق
  • قابلیت ارسال پیامک به اصناف مختلف
  • پنل اس ام اس برای کارخانه و شرکت‌ها

پنل پیامک در شرکت‌ها و کارخانجات چه کاربردی دارد؟

کاربرد پنل پیامک برای کارخانه‌های تولیدی و شرکت‌ها

کارخانه‌های تولیدی بزرگ و کوچک و شرکت‌های بازرگانی نیاز به برنامه‌ای مدون و یکپارچه برای ارتباط با مشتریان به منظور گسترش کسب‌وکار، افزایش درآمد و پیشرفت در فعالیت‌های خود را دارند. برخی از این برنامه‌ها مربوط به فعالیت‌های بازاریابی و تبلیغاتی، ارتباط با مشتریان و CRM، افزایش فروش و حفظ مشتریان قدیمی دارند. به همین دلیل کاربرد پنل پیامک به دسته‌بندی‌های مشخص و قابل تمایزی تقسیم می‌شود که باید هر واحد به‌طور مشخص از آن در راستای اهداف سازمان، شرکت یا کارخانه استفاده کند.

پیشنهاد می‌کنیم اگر پنل اس ام اس شرکت و کارخانه شما از طریق وردپرس کار می‌کند با نصب افزونه ویرا عملکرد پنل را بهبود بخشید. همچنین می‌توانید با کمک افزونه ویرا کاربران پنل وردپرس و پیامک را به خوبی مدیریت کنید تا اختلالی در کار واحد‌های مختلف صورت نگیرد.

با ارسال پیامک امور داخلی را به شیوه‌ای درست اطلاع‌رسانی کنید

مجموعه‌های بزرگ برای ایجاد هماهنگی بین کارکنان و نیرو‌های بخش‌های مختلف نیاز به برگزاری جلسات متعددی در طول هفته دارند. همچنین برای ارتباط با پرسنل خود و اعلام اخبار مهم باید از سریع‌ترین روش‌ها اقدام کنند. در چنین شرایطی استفاده از پنل اس ام اس به‌عنوان اولین گزینه برای ارتباطی سریع، بهینه و کم هزینه مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته کاربرد پنل اس ام اس در کارخانه‌ها و شرکت‌ها فقط مربوط به موارد جدی و کاری نمی‌شود. واحد‌های نیروی انسانی یا روابط عمومی ارسال تبریک تبریک، برگزاری جشن‌ها یا رویداد‌های داخلی و همچنین تبریک و تسلیت مناسبت‌های مختلف را از طریق پنل پیامکی انجام می‌دهند.

تبلیغات ارزان و اثرگذار، مهم‌ترین کاربرد پنل پیامک برای کارخانه‌ها و شرکت‌ها

بازاریابی و تبلیغات یکی از مهم‌ترین شیوه‌های جذب و حفظ مشتری است. اما متاسفانه شرکت‌ها و مجموعه‌ها باید برای انجام کمپین‌های تبلیغاتی هزینه‌های هنگفتی را بپردازند. برخی از شرکت‌های نوپا و جدید هم به دلیل همین هزینه‌های بالای تبلیغات، ناچار به انصراف از برگزاری کمپین‌های آنلاین و آفلاین بازاریابی می‌شوند. اما نگران نباشید، همیشه راه‌های بهتر و مناسبی وجود دارد.

اکثر مجموعه‌ها در هنگامی که به تبلیغات گسترده نیاز دارند به انجام روش‌های بازاریابی کم هزینه‌تر فکر می‌کنند. پنل پیامکی این امکان را در اختیار واحد‌های صنفی و تولیدی و شرکت‌ها قرار می‌دهد که کسب‌وکار خود را با هزینه‌ای کم، اما اثرگذار و زودبازده تبلیغ و معرفی کنند.

با ارسال پیامک با مشتریان خود ارتباط مستمر، اما مفید داشته باشید

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و دلایل استفاده از پنل پیامکی در کارخانه‌ها و شرکت‌ها جذب مشتریان است. همچنین حفظ مشتری‌ها نیز اقدام بسیار مهمی است که باید یک برنامه‌ریزی کاربردی و صحیح برای این موضوع داشت. با استفاده از یک پنل پیامکی می‌توان مناسب‌های مختلفی مانند تولد مشتری‌ها را به آن‌ها تبریک گفت. همچنین در مراسم و اعیاد مذهبی و ملی با ارسال تبریک، کد تخفیف، برگزاری مسابقه از طریق ارسال لینک و اهدا جوایز امکان ادامه ارتباط و حفظ مشتریان قدیمی امکان‌پذیر است.

پنل پیامک در شرکت‌ها و کارخانجات چه کاربردی دارد؟

نمایندگی پنل ارسال پیامک را از فراز اس ام اس بگیرید و کسب درآمد کنید

در این مقاله درباره کاربرد پنل پیامک در کارخانه‌ها و شرکت‌ها صحبت کردیم. قطعا استفاده از پنل ارسال پیامک به امکانات و ویژگی‌هایی که در این مقاله عنوان کردیم محدود نمی‌شود. همچنین افزونه‌های متعدد و متنوعی را می‌توان برای ارتباط بیشتر و بهتر با مشتریان و کارکنان در کنار پنل اس ام اس مورد استفاده قرار داد. سامانه پیامکی فراز اس ام اس آمادگی عرضه جدیدترین و کامل‌ترین پنل‌های پیامکی به کارخانه‌ها و مجموعه‌های بزرگ و کوچک را دارد. برای کسب اطلاعات و انتخاب پنل پیامکی مورد نظر می‌توانید وارد سایت فراز اس ام اس به آدرس farazsms.com شوید. کارشناسان واحد فروش و پشتیبانی آماده ارائه راهنمایی و مشاوره رایگان در زمینه خرید پنل پیامکی به شما عزیزان هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین