کد خبر: ۷۳۴۳۴۳
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۶
با حکم وزیر راه و شهرسازی

صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی شد

علی اکبر صفایی با حکم رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی به عنوان معاون وزیر و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی منصوب شد.
صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی شد
آفتاب‌‌نیوز :

در بخشی از حکم رستم قاسمی خطاب به علی‌اکبر صفایی آمده است: امید است با اتکال به الطاف الهی، در اجرای سیاست های نظام و استفاده از تمامی ظرفیت ها و استعدادهای بالقوه وزارتخانه اهتمام ویژه داشته و با تجارب خویش در چارچوب قوانین و مقررات در ایفای بهینه و مطلوب وظایف محوبه موفق و موید باشید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنارد و دریانوردی، علی اکبر صفایی که متولد سال ۱۳۴۹ در شهر کازرون است، دارای مدرک کارشناسی بنادرو کشتیرانی، کارشناسی ارشد علوم دریایی از دانشگاه جهانی دریانوردی مالمو سوئد و دکتری علوم دریایی(مهندسی دریا) از دانشگاه صنعتی امیرکبیر(پلی تکنیک تهران) است.

وی ابتدا فعالیت خود را از کارشناس دریایی و بندری و سپس کار در بخش های مدیریتی بنادرکشور آغاز کرد او پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه دریانوردی جهانی معاونت دریایی وبندری بندرشهید رجایی، مدیرکلی حفاظت وایمنی دریایی سازمان بنادر ودریانوردی و مدیرکل بنادرو دریانوردی استان هرمزگان، را برعهده گرفت.

صفایی پس از سالها فعالیت و ‌حضور موثر در بخش بندری، به عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت ملی نفتکش ایران وارد بخش کشتیرانی شد.

صفایی پس از ترک شرکت ملی نفتکش ایران به سمت مشاور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در امور دریایی و بندری منصوب شد تا بار دیگر در این بخش فعالیت کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین