کد خبر: ۷۳۴۴۴۳
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵

نظر وزیر ارتباطات درباره فضای مجازی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: از نظر ما فضای مجازی یک فرصت بی‌نظیر است که می‌تواند در کاهش فساد، افزایش شفافیت، حذف امضا‌های طلایی وغیره بیشترین اثر را داشته باشد.
نظر وزیر ارتباطات درباره فضای مجازی
آفتاب‌‌نیوز :

عیسی زارع پور روز پنجشنبه در دیدار با آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید در قم، افزود: برای حل مشکلات اقتصادی و سایر چالش های موجود در کشور همدلی در بین تمام نهادهای حاکمیتی ایجاد شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ابراز داشت: مردم شریف و نجیب ایران به واسطه این مشکلات با گرفتاری هایی رو به رو هستند و باید کاری کنیم که امید به مردم بازگردد.

زارع پور خاطرنشان کرد: به واسطه سفرها و سال هایی که در خارج از کشور زندگی کرده ام می گویم، هر کدام از این مشکلاتی که برای مردم ما ایجاد شده برای سایر ملت ها حادث می شد، آن کشورها دچار چالش اساسی می شدند.

وی خاطرنشان کرد: ۱۴ میلیون دانش آموز در کنار هزاران دانشجویان به همراه بسیاری از مشاغل و حوزه های اقتصادی امروزه از فناوری و و فضای مجازی برای پیشبرد کارهای خود استفاده می کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: به عقیده ما این وزارتخانه جزء سه وزارتخانه مهم دولت است و امروز ابعاد مختلف زندگی مردم با این مساله گره خورده است.

زارع پور بیان داشت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در تلاش است تا در کنار کاهش آسیب های اجتماعی استفاده حداکثری از این فضا داشته باشد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر به قم با آیات علوی گرگانی،نوری همدانی و مکارم شیرازی از مراجع تقلید و اعرافی مدیر حوزه های علمیه، سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) و اعضای کمیسیون سیاسی اجتماعی دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت و گو می کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین