کد خبر: ۷۳۴۵۰
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۸۷ - ۱۰:۱۳

منچستریونایتد آرسنال را شکست داد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: آرسنال با شکست مقابل منچستریونایتد نه تنها امیدهای خود برای قهرمانی در لیگ برتر را از دست داد که امید دیگر تیم ها را هم کمرنگ کرد. حالا منچستریونایتد در آستانه قهرمانی قرار دارد.

به گزارش آفتاب، آرسنالی ها بازی را بسیار خوب شروع کردند و هرچند در نیمه اول به گل نرسیدند، اما در آغاز نیمه دوم توانستند از حریف پیش بیفتند. روی ضربه آزاد «روبین فان پرسی» و اشتباه «ریو فردیناند» و «ادوین فان در سار»، «امانوئل آدبایور» دروازه یونایتد را باز کرد.

چند لحظه بعد، ریو فردیناند کم مانده بود گل دوم را هم به خودشان بزند، اما دفع عالی فان در سار مانع از آن شد که برتری آرسنال پررنگ تر شود.

با این حال، سرنوشت بازی به گونه دیگری رقم خورد. در دقیقه 50 شوت «مایکل کریک» به دست «ویلیام گالا» برخورد کرد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. «کریستیانو رونالدو» هم با این ضربه دروازه «ینس لمان» را گشود. سپس، نوبت به «اوون هارگریوز» رسید که در دقیقه 71 با یک ضربه دیدنی ایستگاهی، گل برتری را به ثمر برساند.

در جدول رده بندی این رقابت ها، منچستریونایتد، چلسی (یک بازی کمتر)، آرسنال و لیورپول با 80، 74، 71 و 66 امتیاز در رده های اول تا چهارم قرار دارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین