کد خبر: ۷۳۴۷۸
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۸۷ - ۱۵:۳۸
در جلسه ای با حضور آیت الله مهدوی کنی؛

حمایت جامعه روحانیت مبارز از جبهه متحد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز از جلسه روز پنج‌شنبه به ریاست آیت‌الله مهدوی‌کنی برای اعلام حمایت از جبهه متحد اصولگرایان در مرحله دوم انتخابات تشکیل می‌شود. 

سیدرضا اکرمی، عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب با اشاره به جلسه روز پنج‌شنبه این تشکل روحانی اظهار داشت: شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز سه مصوبه داشت که جلسه روز پنج‌شنبه جاری در جهت اجرای این مصوبات است.

وی اضافه کرد: مصوبات جامعه عبارت‌اند از دعوت عموم مردم به شرکت در انتخابات، حمایت از یازده فردی که در تهران از لیست جبهه متحد اصولگرایان به مرحله دوم راه یافته‌اند و در پایان نیز تشکر از مردم به خاطر حضور گسترده در انتخابات مجلس هشتم شورای اسلامی.

اکرمی افزود: این جلسه روز پنج‌شنبه به ریاست آیت الله مهدوی‌کنی در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار می‌شود تا به صورت رسمی، حمایت جامعه روحانیت مبارز را از جبهه متحد اصولگرایان در مرحله دوم انتخابات اعلام کند. 

گفتنی است این جلسه از ساعت 9 صبح پنج شنبه 29 فروردین‌ماه سال جاری در مدرسه عالی شهید مطهری و با حضور اعضای جامعه روحانیت مبارز، ائمه جمعه و جماعات و نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان برگزار می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین