کد خبر: ۷۳۴۸۱۸
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۷
عبور سلامت سولسشر از خان اول

فیلم| تاتنهام ۰ یونایتد ۳ / هنرنمایی رونالدو

منچستریونایتد در یک بازی حیاتی موفق شد با سه گل تاتنهام را شکست دهد.
فیلم| تاتنهام ۰ یونایتد ۳ / هنرنمایی رونالدو
آفتاب‌‌نیوز :

دیدار دو تیم تاتنهام و منچستریونایتد باتوجه به نتایج ضعیف این دو تیم، مسابقه‌ای حساس و سرنوشت‌ساز برای اوله گونار سولشر و نونو اسپریتو محسوب می‌شد؛ مسابقه‌ای که نهایتاً با پیروزی سه گله شیاطین سرخ پایان یافت.

اولین موقعیت بازی در دقیقه ۶ اتفاق افتاد؛ سون هیونگ مین از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد، اما ضربه او پس از برخورد به مدافعان منچستریونایتد راهی کرنر شد.

در دقیقه ۲۴ ارسال توپ پشت مدافعان تاتنهام به برونو فرناندز رسید و او پس از کنترل نامطلوب توپ، سانترش را ارسال کرد، اما تو روی سر کاوانی جفت و جور نشد.

چهار دقیقه بعد از روی نقطه کرنر تاتنهام با ضربه رومرو به گل رسید، اما لحظاتی بعد از خوشحالی بعد از گل این بازیکن، پرچم کمک داور بالا رفت.

در ادامه این تیم منچستریونایتد بود که حملات بیشتری را انجام داد و سرانجام روی ضربه دیدنی کریستیانو رونالدو به گل رسید. در دقیقه ۳۹ ارسال تماشایی برونو فرناندز به پشت دفاع تاتنهام با شوت والی رونالدو از زاویه بسته همراه شد تا این بازیکن زننده گل برتری تیمش در نیمه اول لقب بگیرد.

در آغاز نیمه دوم، تاتنهام با ضربه سون هیونگ مین فرصت گلزنی را داشت، ولی توپ به ساق پای این بازیکن خورد و به بیرون رفت.

دو دقیقه بعد کریستیانو رونالدو فراری سریع را از دست مدافعان تاتنهام انجام داد و با شوتی محکم دروازه را گشود، اما در لحظاتی که خود را آماده خوشحالی بعد از گل می‌کرد، پرچم کمک داور را دید که به نشانه آفساید بالا رفته و VAR نیز تصمیم او را تأیید کرد.

در دقیقه ۶۴ این بار رونالدو بود که در نقش گلساز ظاهر شد و با پاس به پشت دفاع تاتنهام ادینسون کاوانی را در موقعیت گلزنی قرار داد و او دروازه را گشود.

بعد از گل دوم به ترتیب رونالدو، فرناندز و کاوانی از زمین بیرون رفتند و جای خود را به مارکوس راشفورد، نمانیا ماتیچ و جسی لینگارد دادند؛ بازیکنانی که برای کنترل بازی وارد زمین شدند، اما همکاری ماتیچ و راشفورد گل سوم را هم به ارمغان آورد.

راشفورد در دقیقه ۸۶ دو بار برای فرار اقدام کرد که بازیکنان هم دسته به او پاس ندادند، اما سرانجام ماتیچ در موقعیتی مطلوب این بازیکن را صاحب توپ کرد و او به خوبی توپ را به گوشه دروازه فرستاد تا منچستر به گل سوم هم برسد.

در چهار دقیقه پایانی بازی تاتنهام فقط یک کرنر به دست آورد و بدون خلق موقعیت خاصی بازی را به پایان رساندند.

با این پیروزی منچستریونایتد با کسب ۱۷ امتیاز به رتبه پنجم جدول صعود کرد و حالا فرصت این را خواهد داشت تا با شکست منچسترسیتی به کورس قهرمانی اضافه شود.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین