کد خبر: ۷۳۴۹۶
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۸۷ - ۱۶:۰۴

تکلیف سینما عصر جدید مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرانجام سینما «عصرجدید» موظف شد از چهارشنبه با تعویق یك هفته‌ی‌ «پابرهنه در بهشت» بهرام توكلی را اكران كند. 

صابری سخنگوی شورای صنفی نمایش بعد از جلسه امروز شورا در گفت‌وگو با ایسنا گفت: جلسه با حضور هوشنگ كاوه مدیر سینما عصر جدید برگزار و قرار شد مصوبات هفته گذشته شورا مبنی بر برداشتن فیلم «دایره زنگی» از سالن‌های این سینما و نمایش فیلم «پابرهنه در بهشت» در سالن اصلی‌اش اجرایی شود و مدیر سینما هم متعهد به اجرای مصوبات شورا شد. 

قرار است «پابرهنه در بهشت» به كارگردانی بهرام توكلی از صبح چهارشنبه ـ28 فروردین ماه ـ در دو سینمای عصر جدید و ایران اكران شود.
 
همچنین آمار فروش فیلم‌های ایرانی در پایتخت حكایت دارد از: فیلم «دایره زنگی» پریسا بخت‌آور با 523 میلیون تومان فروش طی 25 روز در 24 سینما در صدر جدول فروش فیلم‌های اكران اول سال 87 قرار دارد. 

«مجنون لیلی» قاسم جعفری كه در 25 سینما به نمایش درآمده، بعد از 25 روز فروشش به 435 میلیون تومان رسید و «زن دوم» ساخته سیروس الوند هم كه در 16 سینما نمایش دارد، نزدیك به 180 میلیون فروخته است. 

«به همین سادگی» رضا میركریمی در 10 سینما 78 میلیون فروخته و فرش ایرانی بعد از 46 روز با نزدیك به 7 میلیون اكرانش به پایان رسید . 

فیلم خارجی «اتاق 1408» كه در یك سینما اكران می‌شود در 29 روز نزدیك به 13 میلیون فروش داشته و «فرزندان بشر» دیگر فیلم خارجی كه اكرانش در 1 سینما آغاز شد طی 6 روز 534 هزار تومان فروخته است.
 
فروش فیلم‌ها تا 24 فروردین از سوی بنیاد سینمایی فارابی اعلام شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین