کد خبر: ۷۳۵۲۶۸
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱

ترافیک سنگین معابر پایتخت در صبح سه‌شنبه/ نواب و آزادی دارای بیشترین حجم

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد که صبح امروز بار ترافیک در تمامی معابر اصلی و بزرگراهی پایتخت پرحجم و در مقاطعی سنگین بود.
ترافیک سنگین معابر پایتخت در صبح سه‌شنبه/ نواب و آزادی دارای بیشترین حجم
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ مجید رنجبر درباره ترافیک پایتخت در صبح روز سه شنبه گفت: امروز دومین روز تغییر ساعت طرح ترافیک در تهران است و برابر گزارش ها در بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از کامرانیه، بزرگراه شهید سلیمانی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گلها و در مسیر غرب به شرق آزادراه کرج - تهران از آزادگان بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد بودیم.

رنجبر ادامه داد: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از صدف، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از نیروی زمینی، بزرگراه یادگار امام(ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست نیز ترافیک پرحجم و نیمه سنگین بود.

وی درباره وضعیت بزرگراه های غربی تهران نیز گفت: در بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از جنت‌آباد، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از شقایق، بزرگراه هاشمی رفسنجانی درمسیر غرب به شرق از شهید ستاری، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از رحمانی، آزادی در مسیرغرب به شرق از استاد معین و مسیر جنوب به شمال نواب از شهید چراغی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند.

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه امروز بیشترین حجم ترافیک در بزرگراه نواب و خیابان آزادی بود، گفت: در مجموع نیز در بزرگراه های همت، زین الدین، حکیم، آزادراه تهران- کرج، نیایش، نواب، میدان سبلان شیخ فضل الله و خیابان آزادی بیشترین ترافیک صبحگاهی ثبت شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین