کد خبر: ۷۳۵۳۱
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۸۷ - ۱۳:۳۱
از سوی سخنگوی قوه قضاییه؛

تایید تداوم بازداشت فرمانده سابق نیروی انتظامی تهران

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری این هفته خود تایید کرد که سرادر زارعی فرمانده سابق نیروی انتظامی استان تهران در بازداشت به سر می برد. جمشیدی گفت: وی هم اكنون در بازداشت بوده و پرونده مراحل قانونی خود را طی می‌كند.

به گزارش فارس علیرضا جمشیدی سخنگوی قوه قضائیه امروز سه‌شنبه در كنفرانس خبری خود در پاسخ به سؤالی راجع به پرونده زارعی فرمانده سابق نیروی انتظامی استان تهران با اشاره به اینكه در این مورد پیش از این اطلاع‌رسانی كرده‌ام و در مرحله دادسرا مجاز نیستم اطلاعات گسترده‌ای را در اختیار رسانه‌ها قرار دهم.

گفتنی است سردار زارعی علاوه بر فرماندهی نیروی انتظامی استان تهران مسئولیت طرح امنیت اخلاقی و اجتماعی را نیز برعهده داشته و پس از بازداشت وی شایعاتی مبنی بر اینکه وی بنا بر اتهامات فساد اخلاقی دستگیر شده است در برخی سایتهای اینترنتی منتشر شد.

جمشیدی در پاسخ به سؤال خبرنگار دیگری در خصوص پرونده 3 دانشجوی دانشگاه امیركبیر با بیان اینكه این پرونده در مرحله دادگاه تجدید نظر قطعی شده است افزود: مجید توكلی متهم ردیف اول به اتهام تبلیغ علیه نظام، ‌نشر اكاذیب و توهین به مقدسات به 30 ماه حبس محكوم شده است، احمد قصابان متهم ردیف دوم به 26 ماه حبس و احسان منصوری مجموعاً به 22 ماه حبس محكوم شده‌اند كه این احكام آنها قطعی بوده و در حال سپری كردن محكومیت‌شان هستند.

جمشیدی در ادامه این كنفرانس خبری راجع به سؤال خبرنگاری در مورد اصل 49 قانون اساسی در خصوص املاك مصادره شده از رژیم سابق و اینكه این اموال به چه كسانی می‌رسد گفت: املاك مربوط به اصل 49 اموال متعلق به ولی فقیه است و بر اساس تصمیمی كه مسئولین بنیاد می‌گیرند این اموال به مزایده گذاشته شده و فروخته می‌شود و یا به صورت موقت و استیجاری در اختیار مسئولین قرار داده می‌شود اما با رفتن فرد از مسئولیت خود همه املاك بایستی به دولت برگردانده و یا خریداری شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین