کد خبر: ۷۳۵۴۳
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۸۷ - ۱۵:۴۹

ساخت ماسك گچی «شهرام ناظری»

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ماسك گچی 5 هنرمند موسیقی از جمله شهرام ناظری و هوشنگ ظریف در كار گروه موسیقی ایكوم ساخته می‌شود.

پیمان سلطانی مدیر كار گروه موسیقی ایكوم در گفت‌وگو با  فارس گفت: به دنبال ساخت ماسك‌های گچی حسین دهلوی و رامبد صدیف ، 5 چهره دیگر از هنرمندان موسیقی از جمله شهرام ناظری،هوشنگ استوار،هوشنگ ظریف، بهمن رجبی و احمد پژمان را برای ماسك‌های گچی در نظر گرفته‌ایم.

وی افزود:تا كنون از این 5 هنرمند همه به جزء هوشنگ استوار موافقت خود را برای ساخت ماسك‌های گچیشان اعلام كرده‌اند و امیدوارم بتوانیم رضایت هوشنگ استوار را نیز برای این كار جلب كنیم.

سلطانی ادامه داد:این ماسك‌ها توسط سوگل یوسفی ساخته می‌شوند.

رهبر اركستر ملل در پاسخ به این سوال كه ماسك‌های گچی حسین دهلوی و رامبد صدیف را در كدام موزه نگهداری خواهید كرد،اظهار داشت:ما با چند موزه از جمله موزه آبگینه ،رضا عباسی، موزه موسیقی تهران،آواها و نواهای شیراز و موزه سینما برای نگهداری این ماسك‌ها صحبت و رایزنی كردیم.

وی افزود:شرایط ما بدین گونه است كه ماسك‌ها را به صورت امانت در اختیار موزه مورد انتخابمان قرار می‌دهیم و باید ویترین و اتاق مشخصی برای این كار قرار دهند.

سلطانی در پاسخ به این سوال كه چرا موزه موسیقی كرمان را برای نگهداری این ماسك‌ها در نظر نگرفته‌اید، اظهار داشت:ما هیچ مخالفتی نداریم اما تا كنون زمان برای صحبت در این زمینه پیش نیامده است.اما طبعا به دلیل اینكه در تهران نسبت به شهرهای دیگر رفت و آمد بیشتری است ما هم علاقمندیم این ماسك‌ها در تهران باشند اما اگر در تهران شرایط مناسب را پیدا نكنیم آنها را یا به موزه كرمان یا اصفهان و شیراز می‌بریم.

مدیر كار گروه موسیقی ایكوم در خاتمه خاطر نشان كرد:ما چندی پیش با مسئولین موزه موسیقی تهران صحبت كردیم اما هنوز به ما جواب ندادند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین