کد خبر: ۷۳۵۴۸
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۸۷ - ۱۸:۰۵
آغاز نقل و انتقالات در فوتسال؛

شاه‌ ماهی‌ها کجا می روند !

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: بازار نقل و انتقال بازیکنان فوتسال با دام های فریبنده برای صید شاه ماهی های سالنی پهن شده و کری های مدیران تیم‌ها برای شکار ستاره های بالا، این روزها حسابی داغ است.

به گزارش خبرنگار سرویس ورزش آفتاب، پیشنهادات اغوا کننده فوتسالی از راه رسیده و بازیکنان شاخص و سرنوشت ساز لیگ در ترافیک پیشنهادات ارائه شده گرفتار شده اند. مدیران زبل برخی از باشگاه ها حتی قبل ازپایان لیگ 86، دست به کار شده و با پیشنهادات نجومی برخی از شاه ماهی ها را حسابی قلقلک داده اند.

اما داستان شکار سه شاه ماهی سالنی باز نسبت به دیگر مهره های لیگ سرو صدای بیشتری خواهد کرد و قطعا هر تیمی بتواند این بازیکنان سرنوشت ساز را در فهرست تیمی اش بگنجاند، همای سعادت را بر آسمان باشگاه خواهد دید.

محمدرضا حیدریان، وحید شمسایی و البته مصطفی نظری، سنگربان سرشناس ارم کیشیها این روزها کانون اصلی توجهات بوده اند و مذاکرات علنی و غیرعلنی برای شکار آنها آغاز شده است. 

1- حیدریان:
اعلام حضوراحتمالی حیدریان درکشور و لیگ برتر سال آینده ، تیم‌های زیادی را برای شکار این شاه ماهی فوتسال ایران و آسیا مشتاق ساخته و مدیران اکثر تیمها از هم اکنون برای ورود کاپیتان خوش اخلاق فوتسال ایران آغوش باز کرده اند . او بی شک گزینه نخست مدیران تیم های لیگ برای استخدام خواهد بود و با توجه به شرایط فنی و اخلاقی حیدریان کمتر مدیری به راحتی می تواند روی اسم او تامل نکند. 

بی شک اگر تیمی شرایط مالی مناسبی داشته باشد به جذب این ستاره ی دهه ی اخیر ایران امید خواهد داشت و برای شکارش با دیگر تیمها کورس خواهد بست. به نظر می رسد قرچکیها دام گسترده ای برای بدست آوردن حیدریان باز کرده اند. البته نباید نام عربهای پولدار دو باشگاه الریان و النجمه قطر را از فهرست هواخواهان کاپیتان باتکنیک ایران حذف کرد چرا که آنها هم با پیشنهادات اغوا کننده خود در کمین صید این ستاره اند.

2- شمسایی:
ماشین گلزنی فوتسال ایران و جهان همیشه یکی از گزینه های مربیان لیگی برای قرار گرفتن در راس خط آتش است. او با وجودی که پا به سن گذاشته و کم کم باید به فکر آویختن کفشها باشد ولی باز هم خطرناکترین مهاجم سالنی ایران و آسیا است. شم گلزنی بالا و قدرت تمام کنندگی اش از او مهاجمی ایده آل ساخته که می تواند تفکرات مثبت هر مربی با هر سلیقه ای را به خود معطوف کند. شمسایی این فصل هم هواخواهان زیادی دارد و رقابت برای شکار او بالا گرفته است.
در بین تیم های هواخواه او باید ابتدا نام اصفهانی های جاه طلب را بیاوریم که چندین فصل است برای صید او دام گسترده اند و امسال هم مشتری ثابت او خواهند بود. شمسایی سال گذشته ماهانی ها را سر کار گذاشت ولی به نظز می رسد اینبار دست بردار نیستند و می خواهند از اختلاف نظرهای او با تامی ها نهایت استفاده را ببرند . آنها رقم فوق العاده ای را برای جذب او در نظر گرفته اند که وحید را حسابی وسوسه کرده است. 

از سوی دیگر ارم کیشیها که یکبار تجربه حضور شمسایی در قم را درکارنامه دارند در این مدت بیکار ننشستند و شانس خود را برای حضور مجدد آقای گل فوتسال جهان درارم امتحان کردند. شنیده ها حاکی از آن است که رقم پیشنهادی قمیها برای جذب این شاه ماهی فوتسال حتی بیشتر از اصفهانی های حسابگر است و وحید علاوه بر بازی هدایت ارم را نیز همزمان می تواند بر عهده داشته باشد. با توجه به مدیرعاملی امیر شمسایی در ارم کیش، آنها می خواهند برادر کوچکتر مرد اول و آخر تیمشان در لیگ 87 باشد. 

البته در این بین تامی‌ها هم به راحتی ستاره تیمشان را از دست نخواهند داد و می خواهند به هر قیمتی شده او را مجاب به ماندن در ایساکو کنند ولی با توجه به بالا بودن رقم پیشنهادی شمسایی، تصمیم دارند از راه معامله وارد شوند و در ازای ماندن او در ایساکو حاضرشده اند یک بنز کلاس آپشن دار مدل c مونتاژ کارخانه ایران خودرو را به او پیش کش کنند. شمسایی هنوز تصمیمی نگرفته ولی به نظر می رسد امسال بارش را خواهد بست. 

3- مصطفی نظری:
بهترین دروازبان آسیا در سال 2007 هم به جمع شاه ماهی ها اضافه شده و هواداران زیادی برای جذب او در کمین نشسته اند. در بین تیمهای مطرح لیگ این تامیها هستند که از نیمه های فصل برای صید او دام گسترده بودند و حالا با آغاز فصل شکار، آنها دوست دارند نظری فصل آینده دروازه آنها را در مقابل رقبا بیمه کند. 

به نظر می رسد پیشنهاد تام برای شکار او وسوسه انگیز و البته نجومی بوده که تیم های کوچک کمی احساس خطر کرده اند. اگر نظری با تامیها ببندد، رقابت او و رضا ناصری در صورت باقی ماندن در تام جذابیت های خاص خود را به همراه خواهد داشت. دو دروازبان از دو نسل و با افتخارات ملی قابل توجه که می توانند دروازه قهرمان لیگ را بیمه کنند.
البته به جز ستاره های مذکور، در لیگ آینده تغییرات زیادی را شاهد خواهیم بود و بازیکنان زیادی جابجا خواهند شد. باید منتظر اخبار نقل و انتقالات لیگ باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین