کد خبر: ۷۳۵۴۸۹
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
تبلیغات

راهنمای کامل بهترین سرمایه گذاری در ترکیه

پیش از اینکه به موضوع بهترین سرمایه‌گذاری در ترکیه بپردازیم، لازم است تا کمی در مورد قوانین سرمایه‌گذاری در این کشور بدانیم.
راهنمای کامل بهترین سرمایه گذاری در ترکیه
آفتاب‌‌نیوز :

بهترین سرمایه گذاری در ترکیه از چه طریقی امکان‌پذیر است؟ سرمایه گذاری در ترکیه یکی از مطمئن‌ترین را‌ه‌های مهاجرت به این کشور می‌باشد. شما در این مقاله با روش‌های سرمایه گذاری در کشور ترکیه، مزایای سرمایه‌گذاری و تسهیلات دولت این کشور آشنا می‌شوید. لطفا با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

خرید ملک در استانبول و یا به صورت کلی خرید خانه در ترکیه می‌تواند فرصت سرمایه‌گذاری بسیار خوبی برای شما باشد. در ادامه بیشتر در خصوص این روش از سرمایه‌گذاری صحبت خواهیم کرد.

چرا سرمایه‌گذاری در ترکیه

پیش از اینکه به موضوع بهترین سرمایه‌گذاری در ترکیه بپردازیم، لازم است تا کمی در مورد قوانین سرمایه‌گذاری در این کشور بدانیم. اگر شما فردی هستید که به سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف علاقه‌مندید؛ کشور ترکیه می‌تواند برای شما یک فرصت فوق‌العاده باشد.

ترکیه قوانین مشخص و بسیار دقیقی برای سرمایه گذاری در این کشور وضع کرده است. برخی از این قوانین عبارت‌اند از:

• در ۱۰۰ سال گذشته دارایی‌های افراد خارجی ساکن ترکیه مصادره نشده است.

• سرمایه گذاران در ترکیه می‌توانند، هر زمان که می‌خواهند سرمایه خود را از ترکیه خارج نمایند.

• سرمایه گذاران در ترکیه می‌توانند در صورت تمایل با سرمایه گذاران خارجی و داخلی معامله کنند.

• سرمایه گذاران خارجی در ترکیه می‌توانند بدون هیچ محدودیتی اموال منقول داشته باشند.

• سرمایه گذاران خارجی اگر به مشکل حقوقی بربخورند می‌توانند به راحتی در دادگاه‌های ترکیه اعلام دعوی کنند.

امنیت سرمایه گذاری در ترکیه بسیار بالا است و اگر شما با راهنمایی یک فرد یا شرکت کاربلد این کار را انجام دهید، می‌توانید سود بسیار خوبی را به دست بیاورید.

مزایای سرمایه گذاری در ترکیه:

راهنمای کامل بهترین سرمایه گذاری در ترکیه

شما با سرمایه گذاری در ترکیه می‌توانید پاسپورت این کشور را دریافت کنید. دارا بودن پاسپورت ترکیه به تنهایی برای شما و اعضای خانوادتان مزایایی را در پی دارد که برخی از آن‌ها را برای شما عنوان می‌کنیم:

• سفر به ۱۴۸ کشور دنیا بدون نیاز به ویزا

• سفر بدون ویزا به کشور‌های اتحادیه اروپا و ۲۶ کشور حوزه شنگن

• امکان حفظ تابعیت قبلی

• اعتبار ۱۰ ساله این پاسپورت و امکان تمدید مادام العمر

• امکان تحصیل رایگان

• استفاده از خدمات درمانی برای تمامی اعضای خانواده

اگر شما مایل به سرمایه گذاری در کشور ترکیه هستید، اول از همه بایستی بدانید که امکان سرمایه گذاری در بخش‌های مختلفی وجود دارد. برخی از مزیت‌های آن عبارت‌اند از:

• کسب سود فوق‌العاده

• معافیت از مالیات و یا مالیات بسیار پایین

• وجود برنامه‌های متنوع سرمایه گذاری برای مهاجران؛ مانند: برنامه انگیزه‌های بزرگ

• وجود توافق نامه‌های جلوگیری از فساد بین کشور‌های ایران و ترکیه

• عضویت ترکیه در اتحادیه گمرک اروپا

سرمایه گذاری در ترکیه با هدف گرفتن تابعیت این کشور

راهنمای کامل بهترین سرمایه گذاری در ترکیه

اگر در بخش‌های مختلف کشور ترکیه سرمایه گذاری انجام دهید، می‌توانید پاسپورت این کشور را در فاصله‌ی بین ۳ تا ۶ ماه دریافت کنید. البته امکان دریافت پاسپورت برای فرد سرمایه‌گذار، همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال به این طریق امکان‌پذیر است. اما بهترین سرمایه گذاری در ترکیه از چه طریقی ممکن است؟

سرمایه‌گذاری از طریق خرید ملک در ترکیه

راهنمای کامل بهترین سرمایه گذاری در ترکیه

اگر دنبال بهترین سرمایه‌گذاری در ترکیه هستید، ما به شما خرید ملک را پیشنهاد می‌کنیم. خرید ملک در ترکیه با ۲۵۰ هزار دلار آمریکا، امکان‌پذیر است. البته با مبالغ کمتر از ۲۵۰ هزار دلار هم امکان خرید ملک به صورت اقساطی وجود دارد.

ترکیه وسعت جغرافیایی پهناور و شهر‌های بسیار زیبایی دارد. شما می‌توانید با توجه به بودجه و علایق‌تان، خانه‌های آپارتمانی و یا ویلایی در بهترین شهر‌های این کشور خریداری کنید.

شاید شما هم به دنبال مشاور خرید ملک در ترکیه باشید که در این باره ما می‌توانیم شرکت آسیا ملک را به شما معرفی نماییم؛ سوالاتی مانند: حداقل سرمایه گذاری در ترکیه و یا مزایای خرید ملک در ترکیه معمولا اولین پرسش‌هایی هستند که به ذهن شما می‌رسند.

شرکت آسیا ملک سالهاست که در زمینه امور مهاجرتی و خرید ملک در ترکیه و همینطور به عنوان مشاور سرمایه گذاری در ترکیه فعالیت می‌کند. اگر شما هم قصد مهاجرت به کشور ترکیه را دارید پیشنهاد می‌کنیم که حتما اطلاعات کافی در این زمینه را کسب نمایید.

کارشناسان، خرید ملک در ترکیه را به عنوان بهترین سرمایه گذاری در ترکیه می‌شناسند؛ البته همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم، امکان سرمایه گذاری در بخش‌های مختلفی مانند فناوری و تکنولوژی، پوشاک و نساجی و بورس هم وجود دارد.

قطعا زمانی که صحبت از سرمایه گذاری می‌شود، همه‌ی ما دوست داریم که بیشترین سود را با کمترین خطر به دست بیاوریم. خرید ملک در ترکیه با استفاده از مشاوره دقیق و حرفه‌ای تیم آسیا ملک می‌تواند این رویا را برای شما به واقعیت تبدیل کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین