کد خبر: ۷۳۵۶۴۱
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰

رئیسی: سمنان می‌تواند وضعیت متفاوتی داشته باشد

رئیس‌جمهور گفت: استان سمنان از ظرفیت‌های بسیار بالایی برخوردار است و اگر درست برنامه‌ریزی شود این استان می‌تواند وضعیت متفاوتی از امروز داشته باشد.
رئیسی: سمنان می‌تواند وضعیت متفاوتی داشته باشد
آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیم رئیسی در بدو ورود به سمنان در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز 13 آبان‌ماه اظهار کرد افتخاری است که در روز 13 آبان که یادآور رشادت‌های دانش آموزان و دانشجویان و یادآور پرچمداری امام راحل در مقابل استکبار است، به استان سمنان سفر می‌کنم.

وی با اشاره به اهداف دولت از سفر به این استان افزود استان سمنان کمبودها و مشکلاتی در حوزه های مختلف دارد که این مشکلات در جلسات و نشست هایی که با مدیران داریم مورد بررسی قرار می‌گیرند.

وی همچنین از برگزاری نشستی با فعالان اقتصادی خبر داد و گفت: در همه این جلسات مشکلات استان مرور و بررسی می شوند و امیدواریم که به تصمیمات روشنی برای رفع آنها برسیم

رئیس‌جمهور با بیان اینکه سمنان از ظرفیت های خدادادی بسیاری برخوردار است اضافه کرد: این استان چه در حوزه کشاورزی و چه صنعت و معدن از ظرفیت های بسیار خوبی برخوردار است و اگر به9 درستی از این ظرفیت های بهره برداری شود نباید مشکلات جدی داشته باشد.

رئیسی: سمنان می‌تواند وضعیت متفاوتی داشته باشد

وی ادامه داد: اقداماتی همچون افزایش بهره‌وری و ایجاد تولید و اشتغال از برنامه های دولت سیزدهم برای رفع مشکلات استان سمنان است که می کوشیم در جلساتی که با نماینده ولی فقیه در استان ، استاندار و دیگر مسوولان داریم به بررسی این مشکلات بپردازیم.

حضور ۶ وزیر و ۲ معاون رئیس جمهور در سمنان

سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «‏در نهمین سفر استانی دولت سیزدهم وزرای محترم بهداشت، کشاورزی، راه، صمت و دادگستری به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور در شهرستان های استان سمنان حضور خواهند داشت. همچنین وزیر کشور، رئیس سازمان برنامه و بودجه و معاون امور زنان و خانواده، ریاست محترم جمهور را همراهی می‌کنند.»

سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری که صبح پنجشنبه در جریان نهمین سفر استانی، به سمنان سفر کرده، قرار است علاوه بر بازدید از تعدادی از مراکز صنعتی، جلساتی با حضور علما و نخبگان و همچنین شورای اداری استان داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین