کد خبر: ۷۳۵۷۱
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۸۷ - ۱۲:۰۲
عادل آذر:

مجلس هفتم هدف نداشت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عادل آذر گفت:«مجلس هفتم هدفی نداشت که از آن پیروی کند».

عادل آذر نماینده دهلران در خانه ملت در گفتگو با خبرنگار سیاسی آفتاب در ارزیابی عملکرد هیات رئیسه مجلس هفتم گفت: «مدیریت بر مجموعه‌ای که طبیعتا سلسله مراتب پذیر نیست بسیار سخت است. اما اگر از نگاه نقادی به عملکرد هیات رئیسه بنگریم دو نقد اساسی بر عملکرد هیات رئیسه وارد است».

وی افزود: «برنامه‌ای که مسیر کار مجلس را نشان دهد و مشخص کند که مجلس هفتم در انتهای کارش به چه اهدافی نایل خواهد شد در این مجلس مشخص نبود و اگر هم اکنون از رئیس مجلس بپرسیم که مجلس هفتم به چه اهدافی نایل شد جواب قانع‌کننده‌ای ندارد و معتقدم که مجلس هفتم هدفی نداشت که از آن پیروی کند».

آذر تصریح کرد: «انتظار از هیات رئیسه این بود که از ابتدای آغاز مجلس یک هدف گذاری برای مجلس تعریف می‌کرد تا ما در پایان مجلس بتوانیم عملکرد هیات رئیسه را ارزیابی کنیم».

وی ادامه داد:‌«واقعا در هدف‌گذاری و استراتنژی کار و برنامه‌ریزی مجلس هفتم دارای ضعف بود و این ضعف‌ها هم از ناشی از کارکرد هیات رئیسه است».

نماینده دهلران اظهار داشت: «معتقدم هیات رئیسه مجلس نتوانست از ظرفیت‌های مجلس به نحو احسن استفاده کند به همین جهت هم مشاهده می کنیم که بسیاری از مشکلات کشور که دولت ایجاد کرده است به گردن مجلس می‌افتد و مجلس حتی به این اتهامات پاسخ هم نمی‌دهد و سکوت اختیار می‌کند».

عضو کمیسیون برنامه و بودجه افزود: «تمکین‌ها و سازش‌هایی که هیات رئیسه در مقابل دولت نهم داشت مجلس را تضعیف کرد».

وی اضافه کرد:‌«امیدوارم هیات رئیسه مجلس هشتم بتواند جایگاه واقعی و اقتدار مجلس را به این قوه برگردانند و به فکر منافع ملی و مردم باشند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین