کد خبر: ۷۳۵۷۶
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۸۷ - ۱۲:۴۹

فینال جام حذفی اسپانیا با والنسیا - ختافه

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دو تیم فوتبال والنسیا و ختافه، امشب بازی فینال جام حذفی اسپانیا (کوپا دل ری) را در ورزشگاه ویسنته کالدرون شهر مادرید برگزار خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار آفتاب، این بازی در حالی انجام می شود والنسیا در بدترین بحران خود در طول سال های اخیر گرفتار آمده و ختافه در آن سوی میدان شرایط خوبی دارد.

چند ماه است که «رونالد کومان» هدایت والنسیا را بر عهده گرفته است و در این مدت یازده بار با این تیم شکست خورده است. والنسیا به سرعت به سمت قعر جدول لالیگا حرکت می کند و به نظر می رسد که روزگار کومان در این تیم به پایان رسیده باشد. شاید این فینال، آخرین بخت برای نجات او باشد.

در سوی دیگر، ختافه فصل خوبی را پشت سر گذاشته است. آن ها در جام یوفا با بدشانسی مقابل بایرن مونیخ حذف شدند و چیزی نمانده بود که بر این تیم پیروز شوند و به جمع چهار تیم پایانی این جام راه یابند. تیم ختافه به هدایت «میشل لادروپ» توانسته طرفداران را راضی نگاه دارد و بسیاری این تیم را بخت نخست کسب عنوان قهرمانی جام حذفی می دانند، هر چند که والنسیا هم انگیزه های فراوانی برای فتح این جام دارد.

ختافه برای رسیدن به فینال در دو مرحله قبلی، مایورکا و راسینگ سانتاندر را شکست داده است. والنسیا هم با حذف رکرتیوو اوئلوا و بارسلونا به فینال راه یافته است. تیم پیروز این میدان در جام یوفا فصل آینده شرکت خواهد کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین