کد خبر: ۷۳۶۰۷
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۸۷ - ۱۵:۴۱
پس از گذشت بیش از دو سال و نیم از عمر دولت؛

روایت احمدی‌نژاد از توطئه علیه دولت و مافیای اقتصاد

تورم 70 درصدی را به 18 درصد تنزل دادیم
آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: محمود احمدی‌نژاد رییس جمهور پیش از ظهر امروز در قم در حالی که بخش عمده ای از دوران ریاست جمهوری خود را طی کرده است، طی سخنان پر شور و حرارتی به تشریح «موانع دولتی» و آنچه او به عنوان مافیای اقتصاد در ایران معرفی می کند پرداخت و روایت‌هایی نیز از نحوه برخورد خود با این جریانات ارائه داد.

به گزارش آفتاب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، احمدی‌نژاد در سخنان خود در اجتماع مردم قم، مجوزها، انحصارات، امتیازات ویژه و گمرکات را از عواملی دانست که عدالت را مخدوش می‌کنند و ریشه تبعیض هستند.

وی با بیان اینکه دولت در یک مبارزه سنگین و سنگر به سنگر به سر می برد گفت: «کسانی می‌رفتند - الان هم تاحدودی می‌روند- امتیازات ویژه‌ای می‌گرفتند و می گیرند و با آن امتیازات، ثروت بادآورده می‌اندوزند. تاحدودی این مساله برطرف شده است اما هنوز کسانی هستند که از اطلاعات و امتیازات ویژه ، سوء استفاده می‌کنند و ثروت می‌اندوزند».

احمدی‌نژاد اظهار داشت: «عامل دومی که موجب تبعیض شده گمرکات است. کسانی که کالا وارد یا خارج می‌کنند. آنقدر برخی از شبکه‌های انحصار، قدرتمند هستند و حتی در مراجع تصمیم‌گیری و قانون‌گذاری، آن چیزی را که خودشان می‌خواهند به تصویب می‌رسانند. برطرف کردن این ، یک مبارزه سنگین است. باید دانه به دانه دست‌ها را قطع کرد و دانه به دانه مقررات را اصلاح کرد».

رییس جمهور سپس مثالی را بیان کرد و گفت: «الان دو شبکه موازی با هم ، هماهنگ با هم و هدایت شده از یک مرکز، دست اندرکار وارد کردن سیگار به داخل کشور ما هستند. همان کسانی که سیگار وارد می‌کنند دو شبکه درست کرده‌اند. یک شبکه رسمی که از گمرکات وارد می‌ کنند و یک شبکه غیر رسمی که با طراحی و حتی با درگیری با نیروی انتظامی به صورت قاچاق سیگار وارد کشور می نمایند.خود اینها یک شبکه گسترده‌اند».

احمدی‌نژاد افزود: «دخانیات ما دو سال است که دارد دست‌ها را یکی یکی قیچی می‌کند. اگر بخواهید عوارض گمرکی را آنطوری که حق است از اینها بگیرید فشار را به قاچاق می‌آورند و اگر عوارض را پایین بیاوریم ، سیل سیگار است که وارد کشور می‌شود».

رییس جمهور تصریح کرد: «همچنین در کشور آدم‌هایی هستند که برای اینها کارچاق کنی می‌کنند. مثلا کسی هست که اگر من اشاره کنم شما می‌شناسید. دخانیات ما برای اینکه این شبکه را به هم بزند، گفته‌است که امتیازات واردات سیگار به جای اینکه دست یک نفر باشد، آزاد می‌گذاریم . هر کس می‌خواهد طبق مقررات و ضوابط بهداشتی و عوارض گمرکی سیگار وارد کند. اما کس دیگری هم آمده که حالا آدم به ظاهر سالمی است ، گفته‌است من بدون قاچاق و تقلب و رشوه می‌خواهم سیگار وارد کنم».

احمدی‌نژاد افزود: «آقایی که هنوز هم در یکی از مراکز است و زیاد هم مصاحبه می‌کند و ادعاهای خیلی بزرگ می‌کند و تحلیل‌های عجیب و غریب می نماید، این آقا را صدا زده و گفته تو می‌خواهی سیگار وارد کنی. گفته بله. گفته است پنج میلیارد دلار باید بدهی به فلان آقا. گفته است برای چی باید بدهم؟ گفته مگر نمی‌خواهی سیگار وارد کنی؟ گفته بله، می‌خواهم وارد کنم و عوارض قانونی را هم می‌پردازم و سیگار مورد قبول وزارت بهداشت را وارد می‌کنم. گفته است نخیر، نمی‌شود. تا تو این پول را ندهی، امکان ندارد بتوانی سیگار وارد کنی. این فرد هم نپرداخته‌است».

احمدی‌نژاد اضافه کرد: «رییس دخانیات پیش من آمد و گفت فلان آقا مرا صدا کرده و گفته چرا می‌خواهی به این فرد مجوز وارد کردن سیگار بدهی؟ تو حق نداری به این فرد مجوز ورود سیگار بدهی؛ والا با تو برخورد می‌کنیم»!؟

رییس جمهور سپس در واکنش به حاضران که می‌خواستند نام این فرد مشخص شود، گفت: «مشخصات این فرد را گفتم متوجه می‌شوید. ببینید صدا، فردا از کجا در می‌آید، همان جاست».

وی گفت: «می‌خواهم ابعاد کار دستتان بیاید. یعنی مبارزه در صحنه‌ای که ارقام میلیاردی جابجا می‌شود. کسانی که شاید روزی مدعی برخی ارزشها بودند امروز متاسفانه آنها را در صحنه مبارزه با امتیازات ویژه در مقابل خودمان می‌بینیم و تاسف این است که در مبارزه با عدالت در داخل شبکه درگیر هستید».

رییس جمهور اظهار داشت: «در قضیه هسته‌ای که سنگین‌ترین و پیچیده‌ترین درگیری سیاسی پس از انقلاب بود، شما ایستادید. با فریاد، با هجوم و با مشت های گره‌کرده دشمن را منکوب و ذلیل کردید اما در برقراری عدالت ما در داخل شبکه درگیر هستیم».

وی تصریح کرد: «عامل اول وحدت است که بحمد الله و به لطف ولایت و هوشمندی شما مردم، در کشور ما حاکم است. عامل دوم توکل به خداست که امروز بحمدالله در ایران حاکم است. عامل سوم ، کار و تلاش و مجاهدت است که به فضل الهی ملت ایران، اهل کار و تلاش و مجاهدت است».

احمدی‌نژاد تاکید کرد: «اما یک عامل کلیدی و اصلی عبارت است از حرکت در جهت عدالت و برپایی عدالت و ساختن با عدالت است. ما باید پیشرفت کنیم. پیشرفت ما مستلزم عدالت است. باید عدالت را برپا کنیم. عدالت ما مستلزم کار و پیشرفت است».

وی افزود: «پیشرفت و عدالت لازم و ملزوم یکدیگرند. اگر همه کشور در حال کار باشند و همه مشغول تولید ثروت و آبادانی باشند ، اما عدالت برپا نباشد عده قلیلی جیب‌ها را پر خواهند کرد و اکثریتی در محرومیت به سر خواهند‌برد».

رییس جمهور اظهار داشت: «شما نگاه کنید همان کشور مدعی که امروز به فضل الهی در سراشیبی سقوط قرار گرفته است، در کشورش بیش از ‪ ۴۵میلیون فقیر مطلق وجود دارد اما افرادی هستند که صدها میلیارد دلار ثروت دارند».

احمدی‌نژاد به موضوع مالیات اشاره کرد و گفت: «تلاش کردیم که شبکه مالیاتی کشور کامپیوتری شود و در آمد اشخاص در هر نقطه‌ای ثبت و براساس آن مالیات گرفته شود اما هر بار سراغ اجرای آن رفتیم، دیدیم که دست های فراوان نشسته‌اند تا مانع از اجرای این طرح شوند».

رییس جمهور با بیان اینکه در برخی جاهای دیگر از جمله ثبت اسناد هم همین طور است، گفت: «به وزیر اقتصاد گفتم که چرا دو کارخانه که یک چیز تولید می‌کنند و به یک اندازه تولید خود را فروخته‌اند، اما یکی ‪ ۳۰۰‬ میلیون تومان مالیات داده اما کارخانه دیگر ۳ ‬میلیون تومان هم مالیات نداده است که این نشان می‌دهد نظام مالیاتی فعلی، عامل سوءاستفاده است».

رییس جمهور، بانک‌ها را دیگر عامل بی‌عدالتی عنوان کرد و افزود: «عامل دیگر بانک‌ها است که در مورد آنها زیاد گفته ام اما می‌خواهم در قم این موضوع را بیشتر باز کنم».

احمدی‌نژاد تاکید کرد: «قانون بانکداری اسلامی نوشته شد و قرار بر این بود که به شرط رعایت عقود اسلامی به بانک‌ها اختیارات بیشتری داده و تسهیلات زیادی به آنها ارائه شود اما ساختارهای درونی بانک‌ها متناسب با آن قانون تغیر نکرد».

احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: «دولت برای اینکه این منابع را کنترل کند، مقرراتی وضع کرد که بانکها نتوانند با سپرده‌های مردمی هر کاری که می‌خواهند انجام دهند. بانک بعد از اینکه منابع را جمع کرد مختار است که به چه کسی پول بدهد و به چه کسی ندهد و این یک تبعیض است».

رییس جمهوی تصریح کرد: «دولت برای مبارزه با این تبعیض آمد و مقرراتی وضع کرد که این منابع به صورت تسهیلات و وام به جاهای مختلف از جمله کشاورزی، بازرگانی، مسکن و صنعت اختصاص یابد، اما جمعی اعتراض کردند و این مقررات دولت ملغی شد».

دکتر احمدی‌نژاد ادامه داد: «در برنامه چهارم توسعه تصویب کردند که دولت حق ندارد در نحوه تخصیص وام دخالت کند و دخالتی در عملکرد بانکها از نظر اختصاص منابع حاصل از سپرده‌های مردمی نداشته‌باشد و شرایط دوباره به زمان قبل بازگشت».

رییس جمهور در ادامه گرانی مسکن را نتیجه عملکرد برخی از بانکها در ارائه تسهیلات به افراد خاص دانست و گفت: «اواخر سال ‪ ۸۵‬ و سال گذشته یکباره دیدیم که یک اتفاق پیش بینی نشده و مضر در بخش مسکن در حال وقوع است و یکباره موج سنگینی اتفاق افتاد، به طوری که روزانه قیمت مسکن بالا می‌رفت».

دکتر احمدی‌نژاد اضافه کرد: «از وزیران اطلاعات و اقتصاد خواستم که به سرعت موضوع را بررسی کنند زیرا اخباری داشتیم که باند ویژه‌ای نشسته‌اند و در ارتباط با برخی بانکهای خصوصی و دولتی منابع بانکی را وارد بازار مسکن کرده اند».

رییس جمهور خاطرنشان کرد: «وزیر اطلاعات گزارش داد برخی بانکها بیش از یک هزار و ‪۵۰۰‬میلیارد تومان پول را به افراد خاص داده‌اند، وقتی خواستیم با این موضوع برخورد کنیم، دست‌های فراوانی وارد کار شد و به رغم اینکه دولت، بانک مرکزی را موظف کرد که بر قانون اعطای وامها نظارت کند، برخی عوامل مقاومت کردند».

دکتر احمدی‌نژاد در ادامه تصریح کرد: «در سال گذشته دوستان ما ایستادند اما برخی بانک‌ها به استناد همان قانون حاضر نبودند گزارش وام‌های خود را به دولت بدهند. در سال ‪ ۸۶‬دولت ممنوع کرد و تصویب کرد که هیچ بانکی به جز بانک مسکن وام خرید ندهد».

رییس جمهور ادامه داد: «با کمال تاسف در گزارشی که با فشار و مقاومت و برخورد با برخی عناصر بالاخره تهیه شد و دیروز به شورای راهبردی ارائه شد، دیدیم که تحلیل روز اول ما درست بود و همه چیز حاکی از این است که عده‌ای با استفاده از منابع بانکی، وارد بخش مسکن شده‌اند و می‌خواهند خون مردم را بدوشند».

دکتر احمدی‌نژاد در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه یک عذرخواهی از ملت و یک مطالبه دارد ، گفت: «عذرخواهی من از ملت این است که وقتی مشکل را شناختیم و به بانک مرکزی و برخی دستگاهها دستور داده شد، فکر می‌کردیم که آنها وظیفه خود را اتجام خواهند داد و جلوی فساد را می‌گیرند».

رییس جمهور با بیان اینکه به عنوان رییس دولت ، خود از دولت انتقاد می کند ، تاکید کرد: «با عرض تاسف در سال گذشته برخی از دستگاهها وظیفه خود را به درستی انجام نداند و آن باند فاسد توانست کار خود را انجام دهد».

احمدی‌نژاد گفت: «در جلسه‌ای نشستند و گفتند که "فلانی را زمین خواهیم زد. او هرکاری کند دو جا دست ما است، یک نفت و دیگری بانکها." شما می‌شناسید که منظور من چه کسانی است».

رییس جمهور خاطرنشان کرد: «شما این موضوع را اتفاقی نگیرید که من برای تصدی وزارت نفت ‪۴ ‬نفر را معرفی کردم، بار اول یک برادر حزب اللهی ضد فساد را معرفی کردیم اما شب نامه‌ها آمد و در حالی که قرار بود برادری برود با فساد و مافیا مقابله کند، آن برادر را با شبنامه به مافیا متهم کردند و او نتوانست رای اعتماد بگیرد».

احمدی‌نژاد ادامه داد: «معرفی نفرات دوم و سوم نیز با برخوردهای این گونه مواجه شد و در نهایت ما مجبور شدیم برای این اینکه کارهای این وزارتخانه متوقف نشود، عقب نشینی کنیم تا کار نفت متلاشی نشود و در مورد بانکها نیز به همین صورت است».

رییس جمهور در حالی که مردم قم یکصدا شعار «احمدی، احمدی ،حمایتت می کنیم» سر می‌دادند، تاکید کرد: «ای مردم! بدانید که خادم شما و اعضای دولت در مبارزه با مفاسد و تبعیض‌ها و جلوگیری از اجحاف، دست از تلاش برنخواهند داشت و در مبارزه به این عناصر شناخته شده تا آخر ایستاده‌ایم و سر سوزنی عقب نشینی نخواهیم کرد».

احمدی‌نژاد در ادامه تصریح کرد: «متاسف هستم و باید در حضور شما اعلام کنم که به دلیل کوتاهی برخی بخش‌ها در نظارت سال گذشته برخلاف سیاست دولت بیشترین مقدار پول وارد بخش مسکن شد و در اختیار افراد خاص برای بورس بازی در مسکن قرار گرفت».

رییس جمهور در اجتماع پرشکوه مردم قم تاکید کرد که به یاری خدا و با پشتوانه شما مردم در سال ‪ ۸۷‬و به یاری الهی دست همه اینها را از بیت‌المال قطع خواهیم‌کرد .

احمدی‌نژاد در ادامه سخنان خود اظهار داشت: «بعضی‌ها می‌خواهند از یک طرف با تمسک به ظواهر قانونی دست ما را ببندند و فتنه کنند و از طرف دیگر مدعی می‌شوند که سیاست‌های دولت غلط است؛ در حالی که سیاست‌های دولت اجرا نشده است».

رییس جمهور گفت: «سیاست دولت این بود که منابع بانکی عادلانه بین آحاد مردم توزیع شود و نه اینکه یک بانکی به یک نفر بورس باز برای خرید و فروش و افزایش قیمت مسکن، ‪ ۱۰۰‬میلیارد تومان وام بدهد اما یک جوانی که اینجا ایستاده برای گرفتن ‪۱۵‬میلیون تومان وام مسکن دستش به جایی نرسد».

احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: «فکر نکنند که من وقتی یک نفر را عوض می‌کنم، می توانند جوسازی کنند، بدانند که این نوکر ملت برای اجرای عدالت و احقاق حقوق مردم تحت تاثیر این جوسازی‌ها قرار نخواهد‌گرفت و باکی از کسی ندارم».

احمدی‌نژاد با بیان اینکه امسال تورم در کشور کنترل و دست‌های فساد وابسته به بیگانه از اقتصاد ملی قطع خواهد شد، خطاب به مردم قم اظهار داشت: «عده‌ای با همراهی دشمن و با فتنه سازی و کارشکنی می‌خواستند دولت برخاسته از رای شما را به زمین بزنند. دیدید در اوج فشارهای تبلیغاتی به جای اینکه در مقابل دشمن بایستند، علیه دولت جوسازی می‌کردند و فشارهای روانی را علیه دولت تشدید می‌کردند».

رییس جمهور با بیان اینکه این عده به صراحت اعلام کرده‌اند که منابع پولی و نفت کشور را در دست دارند، افزود: «آنان خیال می‌کردند دشمن از سویی قطعنامه صادر می‌کند و جهان شریان پولی را به ایران می‌بندد و آنها نیز در داخل فشار وارد کرده و یک تورم 80 درصدی را ایجاد می‌کنند».

احمدی‌نژاد تاکید کرد: «آنها می‌خواستند با این کار توسط رسانه‌های خود انگشت نشانه را به سمت خادمان ملت و مدافعان از حقوق ملت نشانه‌گیری کنند و به هدف خود برسند».

وی اظهار داشت: «با این حال دیدید که به فضل الهی و با ایستادگی مردم و تبعیت از رهبری و ایستادن در پای آرمان‌ها، آنها تا همین الان نیز شکست خورده اند».

رییس جمهور تاکید کرد: «آنها فکر می‌کردند با دو تحریم و با فتنه گری در داخل ، اقتصاد ایران متلاشی خواهد شد».

احمدی‌نژاد اضافه کرد: «تورم ‪ ۷۰درصدی مورد نظر آنها به فضل الهی و با ایستادگی شما و خدمت خادمان به ‪ ۱۸درصد تنزل کرد و به فضل الهی امسال کنترل خواهدشد و دست‌های فساد وابسته به بیگانه از اقتصاد ملی قطع خواهد‌شد».

احمدی‌نژاد همچنین به تعویق برنامه زنده تلویزیونی خود برای توضیح طرح تحول اقتصادی دولت به مردم اشاره کرد و گفت: «قرار بود در یک مصاحبه و گزارش تلویزیونی طرح اقتصادی دولت را تشریح کنم اما برخی دوستان گفتند اندکی صبر کنید تا پاسخ برخی سوالات تهیه شود».

وی افزود: «آنقدر کار آنها سخیف است که انسان علاقه‌ای ندارد به آن اشاره کند. کسانی که بنای آنها بر این بوده که تحت هر شرایطی به دولت ضربه بزنند، از قبل مقاله‌های خود را آماده کرده بودند و طرحی را که هنوز نشنیده‌اند، برای آن رد نامه نوشتند و علیه صحبتی که نشده است، نقد نوشته و منتشر کردند!

احمدی‌نژاد اضافه کرد: «برخی از این سایت‌ها ساعت ‪ ۸ بعد از ظهر یعنی قبل از آن ساعتی که قرار بود صحبت شود، نقد و حمله به صحبت‌هایی را که احتمال می دادند مطرح شود، در سایت خود طرح کردند.

رییس جمهور تصریح کرد: «ما در سال ‪ ۸۶یک عقبه سنگین و پرفشاری را پشت سر گذاشتیم. بسیاری علاقه دارند که من ابعاد فشارهای دشمن را تشریح کنم تا فکر کنند اثر گذاشته است و دشمن امیدوار شود».

احمدی‌نژاد خطاب به مردم گفت: «دشمن همه توان خود را برای ضربه زدن به ملت ایران به کار برد. دیدید قبل از انتخابات مجلس خیال می‌کردند که کارهای آنان اثر کرده است و ملت را تحت تاثیر قرار داده‌اند و به همین خاطر در داخل و خارج رسماً پیام دادند».

رییس جمهور افزود: «در زمان انتخابات مجلس، من در سنگال بودم که رسانه‌های دشمن تبلیغ می‌کردند آنقدر اوضاع در ایران بد بود و آنقدر مردم علیه دولت شده‌اند که فلانی در انتخابات به بیرون از کشور رفت». 

دکتر احمدی‌نژاد ادامه داد: «به همین خاطر از دوستان خواستم برنامه را فشرده کنند تا برگردیم برای اینکه حسرت دلشادی همین اندازه را هم به دل دشمن گذاشته باشیم. دوستان ما ‪ ۴۸ساعت نخوابیدند و کارها را فشرده کردند و برگشتیم».

رییس جمهور گفت: «عده‌ای نیز در داخل گفتند این انتخابات ، رفراندم فلانی و دولت است. وقتی برای رای دادن به مسجد رفتیم، مردم هجوم آوردند و در دفاع از انقلاب شعار دادند و فریاد زدند».

احمدی‌نژاد گفت: «خبرنگار یکی از رسانه‌های همان قدرت بزرگ که در آنجا حضور داشت، به من گفت این انتخابات یک رفراندم و یک آزمایش برای شما است تا ببینیم مردم آیا با نظام و دولت و سیاست هسته‌ای همراهی می‌کنند یا نه».

رییس جمهور افزود: «من به این خبرنگار گفتم چشم هایت را باز کن ، اینها مگر مردم نیستند. رفراندم اگر می‌خواهید، این ملت ایران پای حقوق و ارزش‌های خود و عدالت و ساختن ایران ایستاده‌است و ذره‌ای عقب‌نشینی نخواهد‌کرد».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۸۷/۰۱/۲۸
0
0
درود بر رييس جمهور انقلابي محمود احمدي نژاد :مرگ بر منافق
ناشناس
|
-
|
۰۱:۲۹ - ۱۳۸۷/۰۱/۲۹
0
0
احمدی احمدی حمایتت می کنیم تاکور شودهرآنکه نتواند دید
ناشناس
|
-
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۸۷/۰۱/۲۹
0
0
احمدي نژاد حمايتت مي كنيم تا وقتي كه بر سر آرمانهاي امام هستي و دفاع مي كني مثل حالا. خدا نگهدارت باشد.
ناشناس
|
-
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۸۷/۰۱/۲۹
0
0
حرفهاي آقاي احمدي نژاد منو ياده مافياي ايتاليا ميندازه !!!
جالبه اگر هر كس ديگه اي اين حرفا رو ميزد ميگفتند داره حكومت را زير سوال ميبره اما حالا ....
بعدشم خوب آقاي ريس جمهور شما كه اينقدر شجاع هستيد چرا اسم نميبريد ؟چرا نميگيد اينا كيند ؟
ناشناس
|
-
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۸۷/۰۱/۲۹
0
0
درود بر احمدي نژاد . خدا لعنت كند افرادي را كه مانع اين دولت خدمتگزار ميشوند و مانع آسايش مردم ميشوند. اي خدا نابودشان بگردان . آمين
ناشناس
|
-
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۸۷/۰۱/۲۹
0
0
سخنان ديروز احمدي نژاد در واقع نشان از دردي است كه بنيانگذار جمهوري اسلامي در وصيت نامه خويش به آن اشاره كرده بود و در آن به مردم سفارش كرده بود كه نگذاريد اين انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بيفتد.
اما چه شد كه اين چنين گشت و ارزشگرايان ديروز و انقلابيون استحاله شدند و به غير از نوشيدن آسايش مردم هيچ نظري ديگر در مخيله خود ندارند؟
نفاق از بدترين نوع رفتار يك انسان است، زيرا دشمن كاملا آشكار است و دوست نيز تكليف معين خويش را انجام ميدهد. اما منافق كه خود را به شكل دوست در آورده و هميشه هم سعي كرده در مواقع خطر خود را عقب نگهدارد و به قول معروف از كنار گود هميشه داد زده كه لنگش كن، بعد از گذر از خطر خود را به وسط ميدان انداخته و خلاصه شروع به داد و بيداد ميكند و از اين گونه عملكرد.
راستي احمدي نژاد كه ميگويد عده اي از اين افراد در زماني داعيه دفاع از ارزشها را داشتند نشان از چيست؟
آنها كه هنوز ظاهر خودشان را حفظ كرده اند و رفيق دزد و شريك قافله.
آيا اشارات براي مردم كافي است يا اينكه بايد نام آنها را بر زبان آورد؟
اگر احمدي نژاد صريحا مورد تهديد يكي از سران قواي اين نظام واقع شود و به ايشان گفته شود كه درست است كه شما رئيس جمهور هستيد ولي نميتوانيد هر كلامي را بگوييد چه معني را در خود جاي داده است؟


نكند انقلاب به دست نا اهلان افتاده باشد و اين منافقان چنان چهره اي از خود براي مردم ساخته باشند كه مردم نيز به سخنان ديگران به چشم بي عرضگي نگاه ميكنند؟؟
عده اي ميگويند خوب بگويد و آشكار سازد!!! ولي اگر در اين ميان هرج و مرج بر امور مملكتي حادث شود چه كسي جواب گو خواهد بود؟
همان كساني كه احمدي نژاد از آنها نام نبرده و معرفي كرده منتظر هستند كه جو را از حالت آرام خارج سازند و با ايجاد ناامني در اجتماع به مرحله ديگر طرح خويش كه عدم صلاحيت احمدي نژاد است وارد شوند و بدين ترتيب ارث پدري ايشان كه مملكت و همه مردم ايران هستند را به خود بازگردانند.
مبارزه با مفسد و كساني كه همه چيز را براي خود ميدانند از عهده يك فرد خارج است مخصوصا وقتي نام دين را عده از مفسدان براي خويش نگه داشته اند و هنگامي كه شمشير بر انان نزديك ميشود با نام دين به مقابله بر ميخيزند
اين حربه در همه زمانها كار كرده و اثر خود را داشته است.

چه نمايش بدهيد و يا نمايش ندهيد آنچه كه مسلم است مفسدان بزرگ و پدرخوانده در اين مملكت است كه مانع از آسايش اين مردم ميشوند
هماناني كه صريح ميگفته اند بايد شب و روز زن و مرد اين مردم بدوند تا بلكه يك لقمه نان حلال بيابند و بخورند
ناشناس
|
-
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۸۷/۰۲/۰۲
0
0
جناب آقاي احمدي نژاد رپيس جمهور محترم دستتان درد نكند بايد جلوي چنين مفت خوارها كه خون مردم را در شيشه كردند گرفت و حق اين مردم ستم ديده و فقير را از مافياي قدرت و ثروت گرفت به اميد سلامتي براي شما وانشالله كه دست همه اين زور گويان و ثروتمندان كه خون مردم را درشيشه كردند قطع شود
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین