کد خبر: ۷۳۶۰۷۰
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵

مردم درباره ترافیک گره خورده تهران چه می‌گویند؟

ترافیک تهران این روزها گره خورده است. با این همه پلیس راهور می گوید بار ترافیکی خیابانها کمتر از روزهای مشابه غیرکرونایی است. مردم درباره این ترافیک سخنها برای گفتن دارند.
مردم درباره ترافیک گره خورده تهران چه می‌گویند؟
آفتاب‌‌نیوز :

این روزها گره ترافیک تهران هر ساعت، کورتر و سفتتر می شود. راهبندانهای طولانی و اعصاب خورد شهروندان حبس شده در خودرو، صدای همه را درآورده است. پس از انتشار تصویری از گره ترافیک در معابر تهران، بسیاری از کاربران درباره این عکس به اظهارنظر پرداختند.

یکی از مخاطبان در این باره با زیر سوال بردن سیاستهای ترافیکی پلیس راهور نوشته است: پلیس خودش یکی از عوامل اصلی ایجاد ترافیک هست،ورودی یک بزرگره به بزرگراه دیگر را میبنده و ماشین ها را مدتی پشت ان نگه میداره یا ورودی بزرگراه را باریک میکنه که هم باعث ترافیک میشه هم تصادف(مدرس شمال در ورودی بزرگراه صدر)، بزرگراه را تنگ میکنه که این هم باعث ترافیک و تصادف میشه(مثل بزرگراه همت غرب به شرق بعد از سه راه ضراب خانه)،چراغ قرمز خیابان اصلی را بسیار طولانی تر از چراغ قرمز خیابان فرعی میکنه(مثل خیابان ولیعصر در چهار راه پسیان) من فقط چند مورد که برخورد داشتم را گفتم به طور حتم موارد دیگر هست که کاربران دیگه میتوانند کامنت بگذارند.

کاربری که خود را حمید معرفی کرده درباره این کامنت نوشته:من سالهاست که عصر ها مسیرم اتوبان صیاد میدان سپاه میدان بهارستان و همینطور رو به پایینه. با اطلاع میگم وقتی پلیس تو گلوگاهها نیست ترافیک روانتره.

کاربر بی نام در این باره توضیح داده: واقعا خود پلیس از عوامل این وضعه ً. پلیس بعضی از مقررات جدی نمیگیره یا حتی بلد نیست. خطوط عدم توجه به خطوط علی الخصوص از ناحیه پلیس!

کاربر دیگری هم شهرداری را عامل ترافیک دانسته و نوشته: عامل اصلی اتوبوس های عریض و طویل بیشتر باعث ترافیک هستند اگه رگهای بده شبیه خیابان و گلبول قرمز شبیه سواری در نظر بگیریم حتی یک سلول بزرگ مثل اتوبوس باعث اختلال در حرکت خواهد شد.

ولی سخن ساده و کارشناسی شده ای را یکی از کاربران بیان کرده و نوشته: حمل و نقل عمومی خیلی ضعیفه و مردم مجبور میشن با وسیله شخصی تردد کنن.

مهدی هم به یک موضوع سیستماتیک در ربط ترافیک و کرونا اشاره کرده و نوشته: بخاطر فروش بنزین ساعت طرح ترافیک رو کم کردن بجاش ترافیک رو روزی ۴ ساعت افزایش دادن.

یوسف هم سخن او را تایید کرده و نوشته: اگر سازمانهای مسئول ترافیک تهران کمی از منفعت جویی خود کم کنند و ساعت ورود به طرح را کمی جلوتر بیاورند به مقدار زیادی حجم ترافیک کم خواهد شد.

غائله را کاربری که خود را معرفی نکرده، اینطور ختم کرده: این سوال چندین پاسخ داره که من یکی شو میگم. ببینید سیستم حمل و نقل عمومی بسیاار ضعیفه. نمونه ش تاکسیرانی. منِ مسافر باید چند دقیقه راه برم تا به ایستگاه برسم. بعد باید ده دقیقه، یه ربع، گاهی هم بیشتر منتظر باشم تا تاکسی بیاد. دیروز من ۴۰ دقیقه منتظر تاکسی بودم، آخرشم نیومد. خب چه کاریه؟ همون رو با ماشین شخصی م برم، سریع تر میرسم. یه مشکل دیگه، مشکل قیمت های نجمومی اسنپ و تپ سیه. تا چند وقت پیش بخشی از بار ترافیکی رو اینها بر می داشتند. اما قیمت افسار گسیخته اینها که هیچ نهادی هم روشون نظارت نداره و هر غلطی میخوان میکنن، باعث شده ملت براشون آوردن ماشین خیییلیی به صرفه تر باشه.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین