کد خبر: ۷۳۶۰۹۹
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۶
تساوی پرگل در هفته سیزدهم لالیگا

کامبک عجیب سلتاویگو برابر بارسا

دیدار تیم‌های فوتبال بارسلونا و سلتاویگو در هفته سیزدهم لالیگا اسپانیا با تساوی پرگل به پایان رسید.
کامبک عجیب سلتاویگو برابر بارسا
آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های سلتاویگو و بارسلونا عصر امروز (شنبه) از ساعت ۱۸:۴۵ در چارچوب هفته سیزدهم لالیگای اسپانیا برگزار شد و در پایان هر ۲ تیم به تساوی سه بر سه رضایت دادند. این آخرین دیدار بارسلونا پیش از حضور ژاوی به عنوان سرمربی در این تیم بود.

آبی‌اناری‌ها خیلی زود و در همان ابتدای کار توانستند در دقیقه ۵ توسط «آنسو فاتی» به گل برسند. بارسا که این بازی را طوفانی شروع کرده بود، در دقیقه ۱۸ توسط «سرخیو بوسکتس» با یک شوت از پشت محوطه جریمه به گل دوم رسید.

این پایان کار نیمه نخست نبود چرا که «ممفیس دپای» در دقیقه ۳۴ موفق شد گل سوم تیمش را به ثمر برساند تا شاگردان «سرجی بارخوان» سرمربی موقت کاتالان ها نیمه دوم را با خیال راحت تری دنبال کند.

در نیمه دوم شرایط بازی تغییر کرد و سلتاویگو توانست توسط «یاگو آسپاس» و «نولیتو» در دقایق ۵۲ و ۷۴ به گل برسد تا ۱۵ دقیقه پایانی بازی با حساسیت بیشتری دنبال شود. این دیدار که هشت دقیقه وقت اضافی داشت در نا=نهایت با گل دقیقه ۶ + ۹۰ آسپاس به تساوی کشیده شد تا بارسا در این دیدار هم طعم پیروزی را نچشد.

بارسا با این تساوی ۱۷ امتیازی شد و در رده نهم قرار گرفت. سلتاویگو نیز ۱۲ امتیازی شد و به رده چهاردهم صعود کرد.

باشگاه بارسلونا امروز به صورت رسمی زمان معارفه «ژاوی هرناندز» سرمربی جدید خود را اعلام کرد. کاپیتان اسبق کاتالان ها روز دوشنبه به صورت رسمی به هواداران این تیم به عنوان سرمربی معرفی خواهد شد.

در دیگر دیدار امروز لالیگا اسپانیول به مصاف گرانادا رفت و در پایان موفق شد میهمان خود را با دو گل شکست دهد.

برنامه دیگر دیدارهای امشب هفته سیزدهم لالیگا به شرح زیر است:

آلاوس - لوانته / ساعت ۲۱:۰۰

رئال‌مادرید - رایووایکانو / ساعت ۲۳:۳۰

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین