کد خبر: ۷۳۶۱۰۴
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۵

توضیح پلیس در خصوص تیراندازی ماموران به یک زن در اهواز

فرمانده انتظامی اهواز در خصوص تیراندازی پلیس که منجر به قتل یک شهروند اهوازی شد توضیحاتی ارائه کرد.
توضیح پلیس در خصوص تیراندازی ماموران به یک زن در اهواز
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ محسن دالوند شنبه شب گفت: پس از اعلام یک فقره سرقت مسلحانه در منطقه مهدیس اهواز در مهر ماه گذشته مأموران پلیس در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محل عزیمت کردند.

وی افزود: این سرققت ساعت ۱۱ صبح روز جمعه مورخه ۹ مهر ماه سال جاری از خانمی در حوزه کلانتری ۲۳ اهواز توسط سرنشینان یک دستگاه پژو پارس سفید رنگ با شیشه های دودی انجام شده بود که تمامی طلاهای وی سرقت شده بود.

وی افزود:ماموران پلیس در حین بررسی صحنه و مصاحبه با مالباخته و تایید سرقت مسلحانه توسط سرنشینان پژو پارس سفید رنگ بودند که از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ ، مجددا یک فقره سرقت مسلحانه دیگر در منطقه مهدیس توسط سرنشینان خودرو پژو پارس به عوامل گشت انتظامی اعلام شد.

وی اظهار داشت: بلافاصله ماموران پلیس به محل اعزام شدند که یک دستگاه پژو پارس سفید با شیشه های دودی که شباهت کامل با خودروی سارقان داشته را رویت، که راننده خودرو به محض مشاهده گشت انتظامی با سرعت از محل متواری شد.

فرمانده انتظامی اهواز اظهار داشت: عوامل انتظامی با کشیدن آژیر به راننده خودرو اعلام هشدار توقف کردند که متاسفانه راننده خودرو به هشدار پلیس توجه نکرد.

وی افزود: ماموران پلیس برابر قانون به کارگیری سلاح اقدام به شلیک تیر هوایی کرده اما راننده پژو پارس نه تنها توقف نکرده که اقدام به افزایش سرعت نمود.

سرهنگ دالوند اضافه کرد: بعد از تقریبا یک کیلومتر و بر اثر تیراندازی ماموران پلیسی خودرو متوقف شد.

سرهنگ دالوند گفت: در بررسی به عمل آمده مشخص شد خانمی روی صندلی عقب که همسر راننده بوده متاسفانه مورد اصابت گلوله قرار گرفته است که بلافاصله به بیمارستان اعزام شد که بعد از چند روز که در کما بوده، فوت کرد.

فرمانده انتظامی اهواز ضمن اظهار تاسف و ابراز همدردی با خانواده فرد یاد شده اذعان داشت :مراتب در دست بررسی است که نتیجه اقدامات متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین