کد خبر: ۷۳۶۲۰۸
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷

بازگشت آلودگی به هوای تهران

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران از روز دوشنبه تا چهارشنبه (۱۷ تا ۱۹ آبان ماه) در مناطق شهری و پرتردد روند تدریجی افزایش آلاینده‌های جوی مورد انتظار است.
بازگشت آلودگی به هوای تهران
آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز(۱۶ آبان ماه) با خروج تدریجی سامانه بارشی وضعیت جوی استان تهران، آسمانی قسمتی ابری تا نیمه‌ابری در پاره‌ای نقاط گاهی با افزایش ابر و بارش پراکنده و وزش باد و از بعد از ظهر با کاهش ابرناکی پیش‌بینی می‌شود.

از روز دوشنبه تا چهارشنبه (۱۷ تا ۱۹ آبان ماه) آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی با وزش باد ملایم و در مناطق شهری و پرتردد همراه با روند تدریجی افزایش آلاینده‌های جوی مورد انتظار است. در روز پنج‌شنبه (۲۰ آبان ماه) با نفوذ سامانه بارشی، افزایش ابرناکی و در بعضی ساعات بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

طی چهار روز آینده افزایش نسبی دما در استان تهران رخ خواهد داد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه آلودگی‌سنجی فیروزکوه با بیشینه دمای ۱- درجه سانتیگراد سردتریت نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران نیز فردا (۱۷ آبان ماه) صاف با احتمال غبار محلی با بیشترین و کمترین دمای ۱۵ و ۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آسمان پایتخت پس فردا (۱۸ آبان ماه) صاف همراه با غبار محلی خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۱۶ و ۸ درجه سانتیگراد می‌رسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین