کد خبر: ۷۳۶۳۵۷
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۱
لیگ فوتبال انگلیس؛

غول‌کشی دوباره وستهام/ عبور شاگردان «مویس» از لیورپول

تیم فوتبال وستهام با برتری مقابل لیورپول توانست به رده سوم لیگ برتر انگلیس صعود کرده و بالای سر این تیم قرار بگیرد.
غول‌کشی دوباره وستهام/ عبور شاگردان «مویس» از لیورپول
آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های فوتبال وستهام یونایتد و لیورپول امشب (یکشنبه) از ساعت ۲۰ در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس در لندن استادیوم برگزار شد و در نهایت تیم میزبان موفق شد با نتیجه سه بر دو میورپول را شکست دهد. شاگردان دیوید مویس با این پیروزی از تیم لیورپول در جدول عبور کرده و خود را به رده سوم رساندند.

در دقیقه چهار بازی تیم میزبان صاحب یک کرنر شد و اشتباه «آلیسون بکر» دروازه‌بان لیورپول باعث شد تا توپ با دست او وارد دروازه خودی شود.

در ادامه کار این این شاگردان یورگن کلوپ بودند که فشار حملات خود را روی دروازه وستهام بیشتر کردند. حملات لیورپول در نهایت در دقیقه ۴۱ جواب داد. جایی که داور یک ضربه آزاد مستقیم در پشت محوطه جریمه برای لیورپول گرفت و «الکساندر آرنولد» موفق شد با یک شوت دقیق و زیبا دروازه میزبان را باز کرده و بازی را به تساوی بکشاند.

نیمه دوم این دیدار یکی از جذاب ترین نیمه دوم های این فصل از لیگ انگلیس بود. در دقیقه ۶۷ «پابلو فورنالس» در حالی که با آلیسون تک به تک بود برای وستهام گلزنی کرد تا تیم میزبان از حریف پیش بیفتد. در ادامه ارسال دقیق کرنر برای وستهام با ضربه سر تمام کننده «کورت زوما» در دقیقه ۷۵ همراه شد تا وستهام سه بر یک از میهمان خود پیش بیفتد.

حرکت زیبای «دیوک اوریگی» در دقیقه ۸۳ باعث شد تا لیورپول یکی از گل های خورده را جبران کند اما این گل برای تساوی کافی نبود تا وستهام دست به کار بزرگی کند و میهمان قدرتمند خود را با نتیجه سه بر دو شکست دهد.

وستهام با این پیروزی ۲۳ امتیازی شد و خود را به رده سوم رساند. لیورپول نیز با این شکست ۲۲ امتیازی ماند و در رده چهارم قرار گرفت.

نتایج دیگر دیدارهای امروز لیگ برتر انگلیس به شرح زیر است:

آرسنال ۱ - ۰ واتفورد

اورتون ۰ - ۰ تاتنهام

لیدز ۱ - ۱ لسترسیتی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین