کد خبر: ۷۳۶۳۵۹
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۷

بازتاب پیروزی تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان در ای‌اف‌سی

 سایت کنفدراسوین فوتبال آسیا(ای‌اف‌سی) در گزارشی با تمجید از نخستین برد تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان نوشت: ایرانی‌ها جام باشگاه‌های آسیا را با برد آغاز کردند.
بازتاب پیروزی تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان در ای‌اف‌سی
آفتاب‌‌نیوز :

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از برتری ۲ بر یک تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان برابر تیم بنیادکار ازبکستان نوشت: در دقایق ابتدایی بازی شهرداری سیرجان توانست به گل نخست خود دست یابد.

ای اف سی در ادامه افزود: بنیادکار با از دست دادن زمان گل دوم را در دقیقه ۶۳ بازی دریافت کرد و در نهایت از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۷۷ به گل نخست خود رسید.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در پایان ادامه داد: این بازی دیدنی در نهایت به نفع تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان پایان یافت و این تیم ایرانی کار خود را در جام باشگاه های آسیا با برد آغاز کرد و باید باید چهارشنبه این هفته به مصاف گوکولام کرالای هند برود و بنیادکار هم با باشگاه امان اردن دیدار کند.

تیم شهرداری سیرجان نیز برای نخستین بار به نمایندگی از فوتبال زنان ایران در این رقابت‌ها حضور دارد و امروز در اولین دیدار خود به مصاف تیم بنیادکار ازبکستان رفت و به برتری دو بر یک رسید.

تیم شهرداری سیرجان پس از این دیدار باید چهارشنبه ۱۹ آبان‌ماه ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به مصاف گوکولام کرالا هند برود.

دومین دوره جام باشگاه های فوتبال زنان آسیا با حضور ۸ تیم (۴ تیم در منطقه غرب و ۴ تیم در منطقه شرق) از ۱۶ آبان‌ماه آغاز شده و تا ۲۱ همین ماه ادامه دارد. در مرحله نیمه نهایی و فینال، تیم‌های غرب و شرق بازی‌های خود را به صورت ضربدری برگزار می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین