پایگاه خبری آفتاب
۰۱ /تير /۱۴۰۵
Monday 22 June 2026
News ID:۷۳۶۵۵۱
۱۹:۴۱
۱۴۰۰/۰۸/۱۷

جمشید نظمی از مدیرعاملی تراکتور استعفا کرد

جمشید نظمی از مدیرعاملی تراکتور استعفا کرد
تبریز- مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز از مسئولیت خود استعفا کرد.
۱۹:۴۱
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
به گزارش آفتاب نیوز،

جمشید نظمی طی نامه‌ای خطاب به عباس الیاسی، رئیس هیأت مدیره باشگاه تراکتور، ضمن اعلام استعفا از مدیرعاملی این باشگاه، از مسئولیت خود کناره گیری کرد.

گفتنی است برابر شنیده‌ها، این استعفا به دلیل برخی دخالت‌های خارج از باشگاه در روند مدیریتی تراکتور تسلیم رئیس هیأت مدیره این باشگاه شده است.

روز جمعه نیز فیروز کریمی سرمربی تراکتور از مسئولیت خود استعفا کرد.

Error Report
ارسال پیام
captcha