کد خبر: ۷۳۶۶۶
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۸۷ - ۱۲:۳۵
تاجرنیا:

اتهامات واهی علیه موسویان، پشت‌پا زدن به دستاوردهای‌نظام

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:‌ علی تاجرنیا، عضو شورای مرکزی حزب مشارکت با اشاره به اظهارات وزیر اطلاعات درباره پرونده حسین موسویان علی‌رغم رأی دادگاه گفت: برخی با اعمال فشار و پرونده‌سازی درباره موسویان تلاش داشتند نتیجه دادگاه غیر از چیزی باشد که اکنون هست و بر این اساس، تمکین به رأی کنونی دادگاه برایشان سخت و دشوار است.

تاجرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب اضافه کرد:‌ وزیر اطلاعات پیش از این خودشان قاضی بودند و حتی در چند ماه پیش نیز زمانی‌که هنوز رأی دادگاه صادر نشده بود، اعلام کردند که ما مستندات را به دادگاه ارائه کرده‌ایم و سخن نهایی را دادگاه و قاضی خواهند گفت.

تاجرنیا ادامه داد:‌ متاسفانه در سه سال اخیر در کشور ما تئوری وجود داشته که همه گذشته را انکار کرده و باور دارد همه گذشتگان با بیگانگان همراه بوده‌اند و از منافع کشور چشم‌پوشی کرده‌اند.

وی با تاکید بر این‌که "این موضع بیش از هر چیز در پرونده هسته‌ای به دلیل حساسیت‌ها و اهمیت‌هایش پیگیری شده"،‌ افزود: پرونده حسین موسویان تنها مستمسک این افراد است و معتقدان به تفکر مذکور برای این‌که در نزدیک کردن موضع خود به واقعیت با شکست مواجه شده و دچار استیصال شده‌اند، اظهاراتی مغایر با رأی دادگاه مطرح می‌کنند.

تاجرنیا اضافه کرد: تمام آنچه را که وزیر اطلاعات و دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی علیه تیم سابق مذاکره کننده هسته‌ای رشته‌اند، رأی و نظر دادگاه پنبه کرده و بر این اساس این افراد نمی‌توانند به آن تمکین کنند.

دبیرکل انجمن اسلامی پزشکان در ادامه تصریح کرد: تفاوت دولت نهم با دولت‌های گذشته در این است که در دولت‌های گذشته همواره انتقادات نسبت به دیگران با توجه و لحاظ منافع ملی صورت می‌گرفت و همواره حریم ارکان نظام حفظ می‌شد.
وی اضافه کرد: اما برای دولت نهم که همه تلاش‌ها و تجارب 28 سال گذشته را به راحتی زیر سوال می‌برد و همه را کوتاهی و قصور می‌خواند، تضعیف و زیر سوال بردن توان نهادهای اطلاعاتی و میزان پای‌بندی آنها به منافع کلان نظام کاری بسیار ساده است که هضم آن دشوار نیست.

تاجرنیا در پایان تاکید کرد: اظهاراتی از نوع اظهارات آقای محسنی‌اژه‌ای در واقع پشت پا زدن به دستاوردهای نظام است و باید به این نکته در سخن گفتن توجه جدی داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین