کد خبر: ۷۳۶۸۴
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۸۷ - ۱۸:۵۸
با سه ضربه سر دیدنی

والنسیا قهرمان جام حذفی اسپانیا شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تیم فوتبال والنسیا در فینال ختافه و شاگردان لادروب را شکست داد تا برای هفتمین بار فاتح "کوپا دل ری" شود.
 
به گزارش خبرنگار سرویس ورزش آفتاب، والنسیا و رونالد کومان هلندی در فینال کوپا دل ری در ورزشگاه ویسنته کالدرون آتلتیکو  مادرید مقابل ختافه قرار گرفتند و با 3  گل این تیم را شکست دادند تا بالاخره ناکامی های لالیگا را جبران کرده باشند.

بنابراین گزارش، دو ضربه سر از سوی "خوان ماتا" و "آلکسیس" در دقایق 5 و 12 کافی بود تا شاگردان لادروپ یاس و ناامیدی را در ساق هاشان احساس کنند و اگر چه "استبان گرانه رو" در وقت های اضافه نیمه نخست با ضربه پنالتی اختلاف را به حداقل رساند ولی مردان مستایا بار دیگر دروازه این تیم را با " فرناندو مورینتس" در دقیقه 83 گشودند تا آنها را از رسیدن به کوپادل ری ناامید کرده باشند. 

روی این صحنه، "اسکار استاری" دروازه بان ختافه تنها توانست ضربه آزاد سنگین "روبن باراخا" را دفع ناقص کند و مورینتس با ضربه سری شیرجه ای توپ را به گل سوم تبدیل کرد. اخراج «چلستینی» در دقیقه 90 هم زخمی دیگر بر پیکر ختافه بود.

حالا کومان و شاگردانش با بالا بردن این جام می توانند نفسی به راحتی بکشند چرا که توانستند جواز حضور در جام یوفا را کسب کنند و از سوی دیگر طلسم ناکامی های خود را بشکنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین