کد خبر: ۷۳۶۹۰۶
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵
باید به ارزش‌هایمان احترام می‌گذاشتیم.

اسکوچیچ: طارمی بازیکن فوق‌العاده‌ای است

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در کنفرانس خبری پیش از بازی با لبنان به عدم دعوت از مهدی طارمی واکنش نشان داد.
اسکوچیچ: طارمی بازیکن فوق‌العاده‌ای است
آفتاب‌‌نیوز :

دراگان اسکوچیچ که در نشست خبری پیش از مسابقه با لبنان حاضر شده بود، در نهایت به سوالی رسید که ملتهب‌ترین اتفاق فوتبال ایران در این روز‌ها را در لوای خود داشت؛ سوالی درباره مهدی طارمی ستاره تیم فوتبال پورتو که در فهرست ملی‌پوشان ایران برای بازی مقابل لبنان و سوریه قرار ندارد.

سرمربی تیم ملی، اما شاید برخلاف انتظار خیلی مثبت درباره طارمی صحبت کرد و گفت او بازیکنی است که تیم ملی ایران به او نیاز دارد.

اسکوچیچ: تیم ملی ایران به همه تعلق دارد و متعلق به یک مربی یا بازیکن خاص نیست؛ مهدی بازیکن فوق‌العاده‌ای است و ما به او نیاز داریم، اما در عین حال ارزش‌هایی هم وجود دارد که باید به آن‌ها احترام می‌گذاشتیم.

دراگان اسکوچیچ پیش از صحبت درباره طارمی، درباره مصاف فردا مقابل لبنان چنین گفته بود: قطعا در مسیری که ما برای مقدماتی جام جهانی داریم، می‌دانیم که این بازی از اهمیت خیلی خاصی برخوردار است و قطعا بازی خیلی سختی خواهد شد، ما کاملاً به لبنان احترام می‌گذاریم. تیم فوق‌العاده خوبی دارند و در خانه خوب بازی می‌کنند و از موقعیت‌هایی که ایجاد می‌کنند، نهایت استفاده را می‌برند. قطعا ما با تمام تمرکز و آمادگی کامل به این بازی می‌رویم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که بهترین عملکرد را داشته باشیم.

او درباره سختی‌های بازی فردا هم به ملی‌پوشان هشدار داد و گفت: قطعا صدرجدول بودن خیلی ما را در این شرایط قرار نمی‌دهد که بخواهیم با راحتی به این بازی برویم و همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا با تمام قوا وارد این بازی شویم، چون می‌دانیم که خیلی بازی سختی خواهد شد. من قبلاً در اینجا با لبنان بازی کرده‌ام، همیشه در اینجا بازی‌ها سخت بوده است، اما همانطور که گفتم ما و همه بچه‌ها آماده هستیم تا بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و با امید بتوانیم نتیجه خوبی را کسب کنیم.

این مربی کروات در بخش پایانی صحبت‌های خود درباره شانس صعود به جام جهانی پاسخ داد: نمی‌خواهم درباره احتمالات صحبت کنم، اما ما نشان دادیم که کیفیت لازم را داریم و تمرکزمان روی بازی که در پیش داریم است و می‌دانیم که با کیفیتی که داریم می‌توانیم این مسیر را با موفقیت به پایان برسانیم.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین