کد خبر: ۷۳۷۰۴
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۸۷ - ۰۲:۰۷
فیلم اختتامیه‌ی شصت و یکمین جشنوا‌ره‌ی فیلم کن مشخص شد

پایان جشنواره‌ کن با فیلمی از رابرت دنیرو

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فیلم سینمایی «چی شد؟» ساخته «بری لوینسن» با بازی «رابرت دنیرو» به نقش یک تهیه‌کننده هالیوودی گرفتار، به عنوان فیلم اختتامیه‌ی شصت و یکمین جشنوا‌ره‌ی فیلم کن انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر آفتاب به نقل از مهر، هالیوود ریپورتر اعلام کرد فیلمنامه‌ی «چی شد؟» را «آرت لینسن» بر مبنای تجربیات خود به عنوان یک تهیه‌کننده نوشته و «دنیرو» در نقش بن ظاهر می‌شود که زندگی کاری و شخصی او در یک هفته‌ی پرتلاطم به هم می‌ریزد.

صحنه‌ی اوج داستان فیلم «چی شد؟» در جشنواره‌ی کن و زمانی اتفاق می‌افتد که این جشنواره‌ی معتبر با فیلمی که بن تهیه کرده، آغاز می‌شود. «کاترین کینر» به نقش رئیس سرسخت یک استودیو، جان تورتورو، استنلی توچی و رابین رایت پن دیگر بازیگران این فیلم هستند و بروس ویلیس و شان پن نیز در نقش خود ظاهر می‌شوند.

«چی شد؟» ژانویه‌ی گذشته در نخستین نمایش جهانی خود در جشنواره‌ی فیلم ساندنس با واکنش متفاوت منتقدان رو به رو شد. انتظار می‌رود فهرست رسمی فیلم‌های جشنواره‌ی کن امسال، هفته‌ی آینده اعلام شود. شصت و یکمین جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم کن از ۱۴ تا ۲۵ مِی (۲۵ اردیبهشت تا ۵ خرداد) برگزار می‌شود و شان پن رئیس هیئت داوران است.

تقدیر از «جیم جارموش» خالق فیلم‌های «عجیب‌تر از بهشت» و «مرد مرده» در بخش جنبی دوهفته کارگردانان و برپایی کلاس پیشرفته فیلمسازی «کوئنتین تارانتینو» که در ۱۹۹۴ برای فیلم «داستان عامه‌پسند» برنده‌ی جایزه نخل طلا شد، از برنامه‌های جشنواره کن ۲۰۰۸ است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین