کد خبر: ۷۳۷۰۶۰
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱
قیمت درهم دوباره صعودی شد

قیمت دلار رکورد زد /افزایش قیمت سکه روی دور تُند

قیمت دلار که در سال جاری نتوانسته بود ارقام بالاتر از ۲۸ هزار و ۳۰۰ تومان را تجربه کند امروز پنجشنبه ۲۰ آبان ماه از این مرز عبور کرد. قیمت طلا و سکه هم مانند روز قبل افزایش را تجربه کردند.
قیمت دلار رکورد زد /افزایش قیمت سکه روی دور تُند
آفتاب‌‌نیوز :

قیمت دلار آمریکا عصر روز گذشته بر روی ۲۸ هزارو ۲۵۰ تومان قرار گرفت. قیمت دلار در ابتدای معاملات بازار ارز امروز پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ از مرز ۲۸ هزار و ۳۰۰ تومان عبور کرد.

بازار ارز در سال جاری نتوانسته بود ارقام بالاتر از ۲۸ هزار و ۳۰۰ تومان را تجربه کند قیمت دلار در بازار امروز ۲۸ هزار و ۳۱۰ تومان معامله شد.( طی معاملات امروز، ۲۸۴,۴۸۰، بیشترین مقدار و ۲۸۳,۱۰۰ نیز کمترین رقمی بود که برای قیمت دلار به ثبت رسید.)

قیمت درهم دوباره صعودی شد

قیمت درهم در انتهای معاملات بازار ارز روز گذشته با ۷ هزار و ۷۰۰ تومان بسته شد. قیمت درهم در بازار امروز باز هم مسیر صعود را دنبال کرد و ۳۰ تومان بالا رفت. قیمت درهم امروز با ۷ هزار و ۷۳۰ تومان مبادله شد.

با ضرب کردن قیمت درهم در عدد ۳.۶۷۳ عدد ۲۸ هزار و ۳۹۲ تومان به دست می‌آمد که از قیمت دلار در پایان معاملات امروز قدری بیشتر بود.

افزایش قیمت طلا و سکه روی دور تند

روز گذشته قیمت اونس جهانی با رسیدن گزارش تورم آمریکا و ثبت رکوردی ۳۰ ساله، جهشی ۴۰ دلاری را تجربه کرد. قیمت اونس طلا روز قبل تا هزار و ۸۶۹ دلار پیشروی کرد. اما در ادامه وارد روندی اصلاحی شد و تا ساعت ۲۰ به هزار و ۸۵۸ دلار بازگشت. این فلز گران بهای جهانی در بازار امروز با ۱۸۵۱ دلار خرید و فروش شد.

سرنوشت دو فلز گران بهای داخلی هم در چند روز اخیر افزایشی بوده است. قیمت طلا روز گذشته ۱۳ هزار و ۶۰۰ تومان بالا رفت و به ۱ میلیون و ۲۳۰ هزار و ۳۰۰ تومان رسید. قیمت طلا در بازار امروز هم مانند روز قبل پیشروی کرد و با افزایش ۲.۱ درصدی، بر روی ۱ میلیون و ۲۵۶ هزار و ۸۰۰ تومان ایستاد.

قیمت سکه روز گذشته با ۱۲ میلیون و ۲۷۵ هزار تومان مبادله شد. این فلز زرد رنگ امروز قیمت جدیدی را به ثبت رساندو از نیمه ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عبور کرد.

قیمت سکه در بازار امروز نسبت به روز قبل ۲۵۰ هزار تومان بالا رفت و با ۱۲ میلیون و ۵۲۵ هزار تومان خرید و فروش شد. با احتساب قیمت ۲۸ هزار و ۳۱۰ تومان برای دلار اندازه قیمت واقعی سکه ۱۲ میلیون و ۳۳۶ هزار تومان بدست می‌آمد و حباب قیمتی سکه ۱.۵۲ درصد به دست می‌آمد.

سیگنال مثبت وزیر خارجه به مذاکرات برجام

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در توئیتی با اشاره به سفر اخیر علی باقری مذاکره کننده ارشد کشورمان به تعدادی از کشور‌های اروپایی از جمله فرانسه و آلمان و رایزنی‌های صورت گرفته در این سفر‌ها نوشت: «این روز‌ها دکتر باقری گفتگو‌های موفقی را در اروپا دنبال می‌کند. ما در میز مذاکرات وین آماده نیل به توافق خوب هستیم. بازگشت همه طرف‌ها به تعهدات یک اصل مهم و راهگشاست است.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین