کد خبر: ۷۳۷۰۶۸
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۰

حرکت اسکوچیچ غیرطبیعی نبود!

مربی تیم ملی فوتبال بعد از پیروزی برابر لبنان گفت: تیم حریف به معنای واقعی فوتبال بازی نکرد و این مسابقه گره خورد.
حرکت اسکوچیچ غیرطبیعی نبود!
آفتاب‌‌نیوز :

ماریو تات که به جای دراگان اسکوچیچ در نشست خبری بعد از بازی ایران مقابل لبنان حاضر شده بود، در ابتدا گفت: قبل از اینکه به اینجا بیاییم می‌دانستیم که بازی سختی در پیش داریم. اما از دقیقه اول باور داشتیم که تیم بهتر هستیم و از اول نشان دادیم که از تیم لبنان خیلی سر تر هستیم. بازی گره خورد چراکه تیم میزبان فوتبال به معنای واقعی را بازی نکرد و با ایجاد وقفه‌های طولانی موجب خارج شدن بازی از ریتم شد.

وی افزود: از دقیقه اول می‌دانستیم باید با تمرکز زیاد پیش برویم، اما روی یک توپ نامشخص گل خوردیم و طول کشید تا نتیجه را بازگردانیم، اما نتیجه صبوری خودمان را با دوگلی که در دقایق آخر به ثمر رساندیم کسب کردیم. فکر می‌کنم حکم یک جایزه را برای ما داشت چراکه در طول مسابقه صبوری را از خودمان نشان داده بودیم.

مربی تیم ملی ایران در مورد رفتار اسکوچیچ بعد از به ثمر رساندن گل اول بازی که منجر به اخراج سرمربی ایران شد، گفت: خیلی سخت است در مورد این موضوع توضیح بدهم امادر بازی‌هایی که پرتنش است و حریف با وقفه‌های مدام شما را آزار می‌دهد چنین چیزی خیلی طبیعی است. هیجانات ما در آن لحظه خیلی بالا بود و نشان دادن چنین واکنشی از طرف سرمربی تیم ملی بعد از گل تساوی خیلی غیر طبیعی نبود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین