کد خبر: ۷۳۷۰۷۱
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
تبلیغات

انواع تور کیش در پاییز

تعداد تور مسافرتی کیش به هتل‌های آن خلاصه نمی‌شود. برای هرکدام از هتل‌ها چندین تور وجود دارد که می‌توانید نسبت به شرایطتان یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.
انواع تور کیش در پاییز
آفتاب‌‌نیوز :

ما می‌خواهیم در ادامه تور‌های ۳ هتل ۵ ستاره کیش را به شما معرفی کنیم، پس اگر قصد سفر به این جزیره دیدنی را دارید، این مطلب را از دست ندهید.

تور‌های کیش در پاییز

در تور مسافرتی کیش هتل‌های مختلفی وجود دارد که هر آژانس مسافرتی، تور‌های مختلفی را برای آن‌ها تدارک می‌بیند. بهترین گزینه‌ها برای رزرو تور مسافرتی کیش انتخاب هتل‌های ۵ ستاره است، زیرا می‌توانید با این تور‌ها سفری خاطره‌انگیز به این منطقه تجربه کنید.

هتل شایگان

بدون شک یکی از بهترین هتل‌های کیش، هتل شایگان است. برای این هتل تور‌های مسافرتی متعددی وجود دارد که می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. گرانترین توری که برای هتل شایگان وجود دارد حدود ۷ میلیون تومان قیمت دارد که در آن یک واحد دو تخته در اختیارتان قرار می‌گیرد. این تور ۳ روزه است و ۲ شب را در کیش می‌مانید.

کسانی که این تور را انتخاب کنند با هواپیما به کیش رفته و از کیش به تهران باز می‌گردند. چند امتیاز ویژه در اختیار رزرو کنندگان این تور قرار می‌گیرد، مثلا تخفیف برای خرید چند بلیط تفریح‌های آبی کیش و.... بیشتر تور‌های این هتل با همین قیمت و خدمات ارائه می‌شود که می‌توانید با رزرو آن‌ها توجهی به قیمت هتل کیش نداشته باشید و در یکی از بهترین هتل‌های این منطقه اقامت داشته باشید.

انواع تور کیش در پاییز

هتل‌های ۵ ستاره زیادی در این شهر ساخته شده که یکی‌دیگر از آن‌ها شایگان است. این هتل بین گردشگران تور کیش طرفداران زیادی دارد، چون امکانات فوق‌العاده‌ای در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. برای رزرو تور هتل شایگان باید بین ۶ تا ۷ میلیون تومان برای هر نفر بپردازید. تور‌های این هتل بین ۲ تا ۷ روز متفاوت هستند و می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

اگر با تور‌های این هتل به کیش سفر کنید، هتل شایگان صبحانه رایگان در اختیارتان قرار می‌دهد. این تور هم هوایی بوده و بلیط برایتان رزرو می‌شود، پس نگرانی برای این موضوع نداشته باشید. ازجمله ویژگی‌های تور‌های هتل شایگان می‌توانیم به استقبال و ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری رایگان، بن خرید بلیط برای تفریحات دریایی و... اشاره کنیم.

یک مورد را باید درباره تور‌های هتل شایگان بدانید و آن هم این است که اگر این تور را کنسل کنید، همه هزینه پرداختی شما سوخت می‌گردد. انتخاب ساعت حرکت، مدت زمان تور و... برای عهده مسافر خواهد بود.

انواع تور کیش در پاییز

تور هتل ترنج

گران‌ترین تور مسافرتی کیش، تور هتل ترنج است. این هتل مجلل‌ترین هتل این جزیره محسوب می‌شود و مانند آن را حتی در خاورمیانه هم نمی‌توانید پیدا کنید. هتل ترنج هتلی روی آب است که می‌توانید از کف واحدتان سطح دریا را تماشا کنید. البته این ویزگی بخشی از چندین مزیت هتل ترنج است.

تور هتل ترنج تقریبا با ۲ برابر قیمت تور بقیه هتل‌های ۵ ستاره کیش ارائه می‌شود و می‌توانید با انتخاب آن سفری لوکس به کیش را تجربه کنید. معمولا تور‌های این هتل با صبحانه و نهار رایگان هستند. هزینه رزرو هتل ترنج بسیار زیاد است، اما با رزرو تور‌های آن می‌توانید بدون توجه به قیمت هتل کیش در این هتل رویایی اقامت کنید.

پرواز‌های این هتل با بهترین ایرلاین و هواپیما‌ها انجام می‌شود که گردشگران تجربه خوبی از سفر به کیش داشته باشند. قبل از این‌که سوار هواپیما شوید، باید تست PCR شما منفی باشد تا اجازه سوار شدن به شما داده شود. خدماتی مانند ترانسفر رفت و برگشت رایگان برای شرکت کنندگان در این تور رزرو می‌شود، پس نگران رفت‌وآمدتان به هتل و فرودگاه نباشید.

ازجمله امکانات رایگان هتل ترنج می‌توانیم به اینترنت، والیبال ساحلی، سالن بیلیارد، مجموعه ورزشی، پارکینگ و... اشاره کرد. برای این تور هم چندین بن خرید بلیط تفریحات دریایی و جا‌های دیدنی کیش درنظر گرفته شده که به هرمسافر داده می‌شود.

تور هتل پانوراما

تور دیگری که می‌خواهیم معرفی کنیم، تور هتل پانوراما است. این هتل هم یکی از لوکس‌ترین هتل‌های جزیره به‌شمار می‌رود و می‌توانید در آن اقامتی لوکس را تجربه کنید. شاید این هتل بعضی از ویژگی‌های هتل ترنج را نداشته باشد، اما از لحاظ امکانات با این مجموعه در یک سطح قرار می‌گیرد.

قیمت این تور برای یک نفر حدود ۷ میلیون تومان است. این تور هم هوایی بوده و تهران به کیش و مسیر برگشت را با هواپیما طی می‌کنید. نیرو‌های هتل با تابلو اختصاصی هتل پانوراما به استقبال گردشگران خواهند آمد و آن‌ها را تا هتل می‌رسانند. البته هتل فقط تا ساعت ۹:۳۰ دقیقه شب ترانسفر رفت و برگشت را ارائه می‌کند.

اگر اهل بازدید از جاذبه‌های گردشگری، جنگ شبانه، انجام تفریحات دریایی، رستوران‌گردی و... هستید، باید بگوییم که بن‌های متعددی برای تخفیف در مراکز مختلف دراختیارتان قرار می‌گیرد. اگر قصد کنسل کردن این تور را داشته باشید، هزینه آن به‌طور کامل سوخت می‌شود.

تعداد تور‌های کیش بسیار بیشتراز موارد گفته شده است. ما در این مطلب ۳ مورد از تور هتل‌های ۵ ستاره را معرفی کردیم که بتوانید نسبت به شرایطتتان یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. قیمت هتل کیش زیاد است و ما به شما پیشنهاد می‌کنیم برای سفر به این منطقه تور رزرو کنید تا از پرداخت هزینه‌های اضافه جلوگیری شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین