کد خبر: ۷۳۷۰۸۷
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۴
پایان هفته پنجم انتخابی جام جهانی

تساوی عراق برابر سوریه به‌سود ایران

دیدار تیم‌های ملی فوتبال عراق و سوریه با تساوی خاتمه یافت تا تیم ملی ایران یک گام دیگر به صعود به جام جهانی قطر نزدیک‌تر شود.
تساوی عراق برابر سوریه به‌سود ایران
آفتاب‌‌نیوز :

در آخرین دیدار از هفته پنجم مرحله نهایی مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در گروه اول، تیم ملی فوتبال عراق در قطر از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امروز (پنجشنبه) به مصاف سوریه رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

دو تیم در شرایطی به مصاف هم رفتند که در صورت برتری در این جدال می‌توانستند در رده سوم گروه جای لبنان را بگیرند؛ تیمی که امروز برابر تیم ملی ایران شکست خورده.

با این حال هر دو تیم بازی محتاطانه‌ای را در پیش گرفته و چشم به ضد حملات بستند تا نیمه نخست این جدال با تساوی بدون گل خاتمه یابد.

در نیمه دوم این عراق بود که برای به گل رسیدن تلاش بیشتری کرد و از طرفی سوریه نیز چشم به ضد حملات بسته بود تا اینکه در دقیقه ۷۹ عمر السوما توانست دروازه عراق را باز کند.

پس از این برتری شاگردان دیک ادوکات بر فشار حملات خود افزودند تا اینکه در دقیقه ۸۶ امیر العماری که به عنوان بازیکن جایگزین برابچی عراق به زمین آمده بود، از روی نقطه پالتی بازی را به تساوی کشاند.

تلاش هر دو تیم برای به ثمر رساندن گل برتری ثمری نداشت و این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

با این نتیجه عراق چهار امتیازی شد و در رده چهارم گروه اول قرار گرفت.

سوریه هم با ۲ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد.

در حال حاضر در پایان بازی های هفته پنجم ایران با ۱۳ امتیاز صدرنشین است و کره با ۱۱ امتیاز در رده دوم قرار دارد.

در دیگر بازی های گروه اول امروز تیم ملی فوتبال ایران توانست با نتیجه ۲ بر یک لبنان را شکست دهد و تیم ملی کره جنوبی نیز با یک گل از سد امارات گذشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین