کد خبر: ۷۳۷۲۱۴
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۰

روث ویلسون ستاره سریال مافیایی اچ‌بی‌او شد

اچ‌بی‌او یک سریال مافیایی دیگر می‌سازد، اما این بار با تمرکز بر یکی از بدنام‌ترین شخصیت‌های زنی که در مافیای ایتالیایی ساکن نیویورک فعال بود.
روث ویلسون ستاره سریال مافیایی اچ‌بی‌او شد
آفتاب‌‌نیوز :

اچ‌بی‌او با روث ویلسون، لینا دانم و دنیس لهان قرارداد امضا کرده تا سریالی درباره مافیا بسازند.

به گزارش هالیوود ریپورتر، ویلسون قرار است ستاره و تهیه‌کننده اجرایی «ملکه‌های مافیا» شود که حول محور شخصیت آنا جنووسی، همسر دوم ویتو جنووسی رییس مافیای بدنام نیویورکی می‌گردد.

این پروژه بر پایه پادکستی با همین نام محصول استیچر ساخته می‌شود. دانم که با سریال «دخترها» معروف شد و جوایز بسیاری برد و لهان که به خاطر «رودخانه مرموز» و «بیگانه» محصول اچ‌بی‌او شناخته می‌شود، مسئولیت نوشتن فیلمنامه را بر عهده خواهند داشت. دانم سریال را کارگردانی می‌کند.

تمرکز «ملکه مافیا» روی آنا جنووسی خواهد بود که تبدیل به یکی از چهره‌های ثابت گرینویچ ویلج نیویورک در دهه ۱۹۳۰ شد. اوج شهرت او به خاطر این بود که طی مراحل طلاق از شوهرش درباره فعالیت‌های غیرقانونی او صحبت کرد و باعث در هم شکستن مافیای ایتالیایی آن زمان در نیویورک شد.

ویلسون، دانم و لهان همگی سابقه‌ای با اچ‌بی‌او دارند: ویلسون ستاره «نیروی اهریمنی‌اش» است و در صدر مجموعه بازیگران فیلم نامزد دریافت جایزه امی «اسلو» بود. دانم خالق و ستاره «دخترها» بود، سریال لیمیتد «کمپینگ» را درست کرد، روی صندلی کارگردانی پایلوت سریال «صنعت» نشست و تهیه‌کننده اجرایی سریال «نسل» بود.

لهان هم علاوه بر «بیگانه» روی سریال‌های محبوب خوش‌نقد «بوردواک امپایر» و «وایر» اچ‌بی‌او کار کرده است. او در حال حاضر مشغول ساخت اقتباسی از «همدست با شیطان» جیمز کین برای سرویس استریمینگ اپل است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین