کد خبر: ۷۳۷۳۱
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۸۷ - ۱۲:۵۳

نيستلروی: دلم برای منچستر تنگ شده!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رود فان نيستلروی مهاجم هلندی رئال مادريد و گلزن سابق منچستريونايتد قرار است در بازی سه شنبه شب بارسلونا- منچستريونايتد در چارچوب رقابتهای چمپيونزليگ از نزديك به تماشای اين مسابقه بنشيند. 

او اگرچه در تيم رقيب بارسا توپ می زند اما به خاطر عشق هميشگی به شياطين سرخ اولدترافورد، جزو هواداران اين باشگاه انگليسی در نيوكمپ خواهد بود. گفتگوی او را در زیر مي خوانيد.

* اوضاع و احوال زندگی ات چگونه است؟

** خوب. من و همسرم هشت ماه است كه صاحب فرزند شده ايم و سال شلوغی را به همراه فرزندمان داشتيم. انتقال من از منچستر به مادريد اتفاق بزرگی در زندگی ام بود. حالا ديگر به خوبی هم مادريد را می شناسم و هم زبان اسپانيايی را.

* اين درست است كه هلنديها هر روز بعد از صبحانه يك زبان جديد ياد می گيرند؟!

** (می خندد) من فقط سعی می كنم اسپانيايی را به شكلی صحيح ياد بگيرم همين. اينجا مردم كمی به انگليسی صحبت می كنند و من مجبور بودم به سرعت زبان ماتادورها را ياد بگيرم. البته كلاس می رفتم و ديويد بكام هم زمانی كه در تيم بود به من در اين امر كمك زيادی كرد.

* دلت برای منچستر تنگ نشده؟

** خيلی زياد. من و همسرم در منچستر روزهای خوبی را گذرانديم و هميشه آرزو‌ داشتم كه فوتبالم را با يونايتد به پايان برسانم، اما زندگی هميشه به دلخواه شما نيست. منچستر شهر خوبی براي زندگی بود. ما پنج سال از بهترين سالهای زندگيمان را در آنجا گذرانديم و منچستر جزوی از خاطرات ماست. تابستان گذشته به اتفاق همسرم براي تعطيلات سری به منچستر زديم و با دوستانمان ديداری تازه كرديم. وقتي فوتبالم تمام شود دوباره به كشورم بازخواهم گشت اما مطمئن باشيد هرسال براي يادآوری خاطرات و ديدار دوستانم به منچستر خواهم رفت.

* نظرت درباره كريستانو رونالدو چيست؟

** از زمانی كه منچستر را ترك كردم او تغييرات زيادی در زمينه فوتبال داشته و به يك رشد چشمگير رسيده است. مربی تيم با بازی دادن هميشگی به او نشان داد كه چقدر به رونالدو اطمينان دارد و همين اطمينان نيز باعث اين پيشرفت شده است. به نظر من رونالدو در‌ حال حاضر همه چيز دارد. قدرت دريبل بالا، توانايی در زدن ضربات ايستگاهی و بازيسازی عالی و من هنوز نمي توانم درك كنم كه او چطور به اين زودی توانست اين همه پيشرفت كند! اگر رونالدو به روند رو به رشد خود ادامه دهد شك نكنيد كه بهترين بازيكن جهان خواهد شد.

* بازيهای منچستر را مي بينی؟

** بله. تلويزيون اسپانيا هميشه بازيهای جزيره را پخش می كند و معمولاً ديدارهای منچستر قبل از بازی ما برگزار می شود كه به همين علت بيشتر بازيهای يونايتد را در اين فصل تماشا كرده ام. واقعاً ديدن بازي يونايتد در اولدترافورد برايم لذت بخش است چراكه خاطرات خيلی خوبی از منچستر دارم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین