کد خبر: ۷۳۷۴۶
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۸۷ - ۱۵:۰۵
محمد جواد حق‌شناس:

رییس‌جمهور به مردم آدرس دقیق بدهد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مدیر مسئول روزنامه اعتمادملی تصریح کرد: رییس‌جمهور یا توانایی حل مشکلات را در حوزه‌ای که مسئولیت آن را برعهده گرفته دارد و یا اگر توانایی ندارد، صادقانه با مردم سخن بگوید.

محمد جواد حق‌شناس، عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب با اشاره به اظهارات محمود احمد‌ی‌نژاد در جمع مردم قم درباره مافیا و دست‌های پنهان گفت: علی‌القاعده آن‌که مسئولیتی را عهده‌دار می‌شود باید متناسب با آن، پاسخگویی مسایل مربوط به حوزه کاری‌اش باشد و توانایی رفع مشکلات و مسایل را نیز دارا باشد.

وی اضافه کرد: وقتی فردی در سطح شهری کوچک نمایندگی شورای شهر را برعهده می‌گیرد، باید متناسب با همان جایگاه پاسخگوی کسانی باشد که به او رأی داده‌اند و این اصل درباره رییس قوه مجریه از اهمیتی بیشتر برخوردار است.

مدیر مسئول روزنامه اعتماد ملی ادامه داد: روندی که در برخی مسئولان ما نهادینه شده، تبدیل به یک بداخلاقی شده که وقتی به مشکلی عمده برخورد می‌کنند و بی‌تردید ناشی از عدم توانایی آنهاست،‌ به فرافکنی دست می‌زنند و با طرح مسایلی نظیر موضوع مافیان یا قدرت‌های پنهان بدون این‌که آدرس آن را اعلام کنند، مسئولیت را از خود سلب کرده و به نقطه‌ای مبهم مرتبط می‌کنند.

حق‌شناس افزود: نمی‌شود در طول سه سال، با طرح یکسری مسایل که آدرس دقیق و شناسنامه مشخصی نداشته و توانایی اقناع مردم را ندارد، با افکار عمومی بازی کرد.

وی در پایان اظهار داشت: رییس‌جمهور یا توانایی حل مشکلات را در حوزه‌ای که مسئولیت آن را برعهده گرفته دارد و یا اگر توانایی ندارد، صادقانه با مردم سخن بگوید و در صورتی که برخی افراد با اقدامات خود موانعی بر سر راهش ایجاد می‌کنند، اسامی آن افراد را روشن برای مردم بیان کند و آدرس دقیق بدهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین