کد خبر: ۷۳۷۵۹۸
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۲

آماده‌باش کامل پلیس در مناطق زلزله‌زده

حوالی ساعت ۱۵ و۳۷دقیقه وقوع ۲ زلزله ۶.۴ و۶.۳ریشتری شهرفین در استان هرمزگان را لرزاند.
آماده‌باش کامل پلیس در مناطق زلزله‌زده
آفتاب‌‌نیوز :

حوالی ساعت ۱۵ و۳۷دقیقه وقوع ۲ زمین لرزه پیاپی به قدرت ۶.۴ و۶.۳ریشتری منطقه فین وبا مرکزیت لافت در استان هرمزگان را لرزاند.

کانون این زمین لرزه ها در منطقه لافت در جزیره قشم بوده است اولین زمین لرزه در عمق ۱۸ کیلومتری زمین ودومین آن در عمق ۱۰کیلومتری زمین رخ داده است و طبق اخبار واصله در استان های همجوار نیز احساس شده است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس درادامه این خبر آورده است، پلیس استان به محض وقوع زمین لرزه در کنار سایر یگان های امدادی به محل های مورد نظر اعزام و ضمن کنترل تردد و پیشگیری از وقوع جرایم ، با تمام توان به آسیب دیدگان احتمالی کمک رسانی می کند و تلاش ها و خدمات رسانی های پلیس استان به زلزله زدگان تا زمان بازگشت به شرایط عادی با قدرت ادامه خواهد داشت.

این مرکز افزوده است:به دنبال این حادثه ، پلیس استان هرمزگان در راستای وظایف ذاتی خود، مبنی بر تعامل و مشارکت با نهادهای امدادرسان در اقدامی هماهنگ برای حضور درصحنه و اجرای عملیات امداد و نجات به حالت آماده باش درآمده است.

اطلاع رسانی ناجا با توصیه مردم به حفظ خونسردی،جلوگیری از سوءاستفاده فرصت طلبان، سودجویان و تاکید برمراقبت از اموال خود اضافه کرده است: پلیس ضمن هوشیاری و اشراف کامل ، از آمادگی کامل در برقراری امنیت کامل مناطق زلزله زده برخوردار بوده و ضمن افزایش نیروهای گشتی خود، تدابیر لازم را در این زمینه اتخاذ نموده است.

مرکز اطلاع رسانی معاونت اجتماعی ناجا در پایان به مردم توصیه کرد از توجه به شایعات بی پایه و اساس در فضای مجازی خودداری و هرگونه اخبار موثق را از منابع معتبر و رسانه های رسمی کشور پیگیری و هرگونه موارد مشکوک را از طریق سامانه ارتباطی ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین